Jep. Ällöttää raaka sipuli.Käytät sipulia mihin tahansa niin melkein poikkeuksetta se kannattaa vähintään kuullottaa pannulla ensin.
Hernerokan seassa raaka pieneksi hakattu sipuli on namimaiskis.Jep. Ällöttää raaka sipuli.
Ja makkaraperunoiden kera!Hernerokan seassa raaka pieneksi hakattu sipuli on namimaiskis.
Ja mä olen kade. Täällä joku söisi ne oitis. Tai ne mätänisivät kun on liian lämmin.saan raportoida että kuivatlihat on ny kuivamassa
n. 3 viikkoo siinä kai menee
voin mää tehä sullekkin jos haluutJa mä olen kade. Täällä joku söisi ne oitis. Tai ne mätänisivät kun on liian lämmin.
Pöpön höpöä ja karmeeta huttua - tiiät itekinhttp://kaksplus.fi/threads/halutaan-ostaa-mies.2471153/
Pitihän toi käydä tarkistamassa jos vaikka kauppa kävis.
Mut mä olen auttamatta liian vanha ja liian lyhyt. Eikä muutkaan ominaisuuteni oo niitä kysyttyjä.
Nyyh. Tunnen itseni vanhentuneksi jauhelihaksi väärän kokoisessa paketissa.
arvatenkin lopetitte pystynainnin siihen ja vaihdoitte lajin vaakamamboonTaiskan Mombasa oli eka biisi, joka tanssittiin yhdessä miehen kanssa. Todettiin sitten ettei meillä taida olla oikein rytmitajua
Todellakin, nythä sie sen hokasit.arvatenkin lopetitte pystynainnin siihen ja vaihdoitte lajin vaakamamboon
..ne olikin ne pumppuosaston rytmit mitkä tanssitti sitten oikein ja kunnolla!Taiskan Mombasa oli eka biisi, joka tanssittiin yhdessä miehen kanssa. Todettiin sitten ettei meillä taida olla oikein rytmitajua
Tuollako olit..ne olikin ne pumppuosaston rytmit mitkä tanssitti sitten oikein ja kunnolla!