The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No E- he- hee kaikille :)!

Kulkeeko kelkka ja näkyikö James..e- hehee!

Täällä kulkee, vaikkei vois kyllä moista uskoa :D, se on hurlumhei iltapalastuswilleroiset menossa eli käsittämätöntä kälkätystä nuoriso- osaston toimesta ja ihan hervotonta naurunräkätystä....täällä ei ole niin kukaan ollenkaan väsynyt :D

Huomenna on torstai ja se saa olla kuulkaas toooosi isosti toivoa täynnänsä meinaa tää räkäkuuppanen menee töihin ilahduttamaan/itkettämään väkeä(y). Kutinat on kohdillansa, perinteiset jänskäpänskätysperhostelunippaukset koko kehossa kaiken muun hörhötyksen lisäksi mutta onneksipa ollaan jo viikon paremmalla puolella menossa :)!

Ketju- valtakunnassa kaikki hyvin, oletan :)?
 
http://kaksplus.fi/threads/halutaan-ostaa-mies.2471153/

Pitihän toi käydä tarkistamassa jos vaikka kauppa kävis.
Mut mä olen auttamatta liian vanha ja liian lyhyt. Eikä muutkaan ominaisuuteni oo niitä kysyttyjä.
Nyyh. Tunnen itseni vanhentuneksi jauhelihaksi väärän kokoisessa paketissa.
Pöpön höpöä ja karmeeta huttua - tiiät itekin :)

Mä niin toivon että toi ilmotus oli tehty kieli poskessa ja sen ulkopuolellakin ja hyvin tarkotuksella tommoseksi kategorissointiseksi...mutta - no, eipä ole mun murheeni - jos oli tosissaan niin...onnea vaan hankinnallensa. Epäilen, että on jo valmiiksi niin sokea, että ei tunnistaisi sitä omaa Perttiänsä vaikka vastaan törmäisis.

Nyt se yks vanhentunut jauheliha oikaisee ruotonsa ryhtiasentoon ja suuntaa hajatelmansa kohti semmosta aatosta, että - anytime and anywhere :), ikkäänkoskaamilloinkaan sitä kun ei tiiä, että milloin se Peppinen tulee ja yllättää ja tekee harvinaisen oikean "jauhelihaostospäätöksensä" :)(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä