Tottapa töriset. Ei vaan ole ketjussa näkynyt hetkeen.Ja mulla alkoi kuola valumaan. Noi famipalat ovat makeita.
Päivää ketjuun, mitäs tänne, kuinkas tibis voi ?
Asiankannattaja on löytänyt hyviä kirjoja.
Vatsatauti ilman oksentelua.
Kiitos, harmi kun sua kuvottaa,ikävä tunne. Hyvä että muuten ok vointi.Täääl. Tää reilun viikon kestävä kuvotu alkoi sit taas. Muuten ihan ookoo olo.
Paranemisia sulle!
Jos kuvasta voi mitään päätellä niin vatsatauti on vaikuttanut ulkomuotoon huomattavasti?Päivää ketjuun, mitäs tänne, kuinkas tibis voi ?
Asiankannattaja on löytänyt hyviä kirjoja.
Vatsatauti ilman oksentelua.
Hah olisikin vaikuttanut tosin veristä kaulaa ja suuta en ehkä mielellään ottais eli ei tosiaankaan oma kuva.Jos kuvasta voi mitään päätellä niin vatsatauti on vaikuttanut ulkomuotoon huomattavasti?
Oli turhan lyhyt tovi.
kohtahan sä voitkin perustaa oman kirjastonPäivää kettinkiin.
Sairastelijoille tervehtymisiä.
Tää mun tautini ei taida parantua.
Tän päivän reissulta ilmaiskirjoina kantautui nukkumaluukkuun
Leijona ja kyyhky - Gustav Hägglundin muistelmat
Christie- Marple koston jumalattarena ja Tuijottava katse
Remes - Ikiyö ja Hiroshiman portti
Cornwell- Viimeinen piiri
Lisa See- Kiinalainen verkko
Antti Tuuri- Lakeuden kutsu
Niin onkin ! Mutta...otapa tuosta sitten selkoa, että mitenkä tässä meijen käykään....vedetään hatusta !se on ny semmonen homma että pitää laittaa lihasuikaleet suolaan
se on huomenna Matin päivä ja sillon ripustetaan lihat kuivamaan
Pessimisti sanois tohon, että tän viikon maanantai on vielä turhan tuoreessa muistissa ja ens viikon maanantaikin on taas päivää lähempänä.Tiistai on kuulkaas parempi päivä kuin maanantai...
Pyh ja pah moiselle pessimistihapatukselle, maanantai on jo sujuvasti historiaa ja nyt on nytPessimisti sanois tohon, että tän viikon maanantai on vielä turhan tuoreessa muistissa ja ens viikon maanantaikin on taas päivää lähempänä.
Himputti teitin kanssa.ja jäätelöä
Tää oli suklaataHimputti teitin kanssa.
Nyt mun tekee mieli sekä lasagnea, että jäätelöä. Siis lakujätskiä.
Oliko se jo vika kerta? Eikö sulla ole pahoinvointiin lääkettä annettu?Ribsit uunissa kolmatta tuntia ja niiden päälle rasvaa valuttamaan aseteltiin broilerin koipi-nuijia. Jotain pientä pitää yrittää järsiä vaikka ällöttääkn.