Ehkä olen, ehkä en..välillä kyl tuntuu vähän siltä.Oletko Alien?
Ehkä olen, ehkä en..välillä kyl tuntuu vähän siltä.Oletko Alien?
arvasin että arvaus saattaa ehkä mennä metsikköön mutta aina pitää koittaaNooh, tuota...miten sen nyt nätisti sanois..ei oo ollu sielläpäinkään.
Citymarketin euron päivillä oli klementiinit euron kiloPaheksun paheita, vaihda nuo klementiineihin
Antibiootilla paranisi?Mitä netistä luin, niin näärännäpyn jälkeen vissiin voi tulla joku pallero silmään (joka siis vastas näitä oireita)...en tosin oo tätä ennen mitään näppyjä huomannut.
Siihen on se venytys! Ovenläpeen, selkä toista puolta vasten. Toinen jalka ylös, yhdeksänkymmenen asteen kulmaan toista puolta vasten. Ja sit painetaan jalkapohjaa ovenpieltä vasten pari sekkaa kerrallaan, kymmenisen kertaa ja kintun vaihto.Keskimmäinen pakaralihas ja piriformis temputtelevat. Ei ihmekään, että lonkan alueella on jatkuvia kipuja. Uudet lihakset jostain, näissä vanhoissahan on jotain vikaa
Öö, kuulostaa aika helpolta. Toimisko tuo?Siihen on se venytys! Ovenläpeen, selkä toista puolta vasten. Toinen jalka ylös, yhdeksänkymmenen asteen kulmaan toista puolta vasten. Ja sit painetaan jalkapohjaa ovenpieltä vasten pari sekkaa kerrallaan, kymmenisen kertaa ja kintun vaihto.
mulla ainakin auttoi. Aamulla ekaksi venyttelin ja sit päivän mittaan uudelleen kn se alkoi taas vaivata.Öö, kuulostaa aika helpolta. Toimisko tuo?
Pitänee alkaa harkita uudelleen terveysasemalle soittoa..tosin vaatia ihan lääkärille aikaa, ettei vaan sattuis taas sama päälleyskivä hoitaja kohalle..ja sais ehkä jotain oikeaa lääkettäkin tähän.Antibiootilla paranisi?
laitappa kuva, voin vilkasta vaikka en oo fysioterapeuttiKeskimmäinen pakaralihas ja piriformis temputtelevat. Ei ihmekään, että lonkan alueella on jatkuvia kipuja. Uudet lihakset jostain, näissä vanhoissahan on jotain vikaa
Netistä katsonut noita videoita (how to fix piriformis syndrome), taitaa olla aika yleinen juoksijoiden vaiva. Mutta kokeillaan ja lisätään muutama tehokas joogaliike mukaan.mulla ainakin auttoi. Aamulla ekaksi venyttelin ja sit päivän mittaan uudelleen kn se alkoi taas vaivata.
No, toki. Tässäpä tämä.laitappa kuva, voin vilkasta vaikka en oo fysioterapeutti
Laitoitko siihen salaisia ainesosia?Valehtelematta tein maailman parasta spagettikastiketta.
Se tulee olemaan maailman paras siihen saakka kunnes teen uudestaan spagettikastiketta.
Jauhettua muskottia hitusen, oila di olivaa paaljon ja Mutti tomaattimurskaa, sipulia paaljon ja valkosipuliakin reippaasti. Pitkä haudutus on paikallaan.Laitoitko siihen salaisia ainesosia?
Mä laitan nykyään hieman juuriselleriä ja ripauksen kanelia normimausteiden lisäksi ja maku on oiva.
Pitkä haudutus ja tarpeeksi rasvaa.pitkä haudutus on jauhelihakastikkeen aa ja oo