Boobabe
PäivääHuomenta!
PäivääHuomenta!
ei sillä ole merkitystä että minkätyyppisiä juomia juo, määrä ratkaiseeEn yleensä juo sekaisin.
Yleensä juon enemmän. Mulle tulee aina krapula sekaisin juomisesta.ei sillä ole merkitystä että minkätyyppisiä juomia juo, määrä ratkaisee
kuvittelet vaanYleensä juon enemmän. Mulle tulee aina krapula sekaisin juomisesta.
Bisseä ja lonkeroa olen juonut samana iltana. Mutta olut ja vahvat alkoholit ei käy. Se on koettu monta kertaa.kuvittelet vaan
kokeileppa joskus vaikka nautiskella 1 bisse ja 1 lonkero
lonkerohan on giniä greippilimsallaBisseä ja lonkeroa olen juonut samana iltana. Mutta olut ja vahvat alkoholit ei käy. Se on koettu monta kertaa.
Ero juhlat tallinnassa?En yleensä juo sekaisin.
Miten vaan mutta joistakin sekoituksista tulee krapula.lonkerohan on giniä greippilimsalla
Mikä ero? Mikä juhla? Mulla on nyt viikon loma joten on aikaa matkustella.Ero juhlat tallinnassa?
miten vaan mutta määrä ratkaiseeMiten vaan mutta joistakin sekoituksista tulee krapula.
Kerran olin juonut 2-3 olutta ja kun join vähän viskiä niin sen jälkeen oksensin.miten vaan mutta määrä ratkaisee
No utelias VIERAS, kerro nyt.Ero juhlat tallinnassa?
Carunalla ei ole enää sähkömiehiä hommissa, ne tilaa kaikki varsinaiset työt alihankkijoilta eli sähköliikkeen pojilta.Kamalan monimitkaisia noi sähköjutut. Plaaaah...
Käytiin siis tilamassa sähköjen poisto talosta ja uusi keskus pihalle. Ja sitkin pitää sit odottaa ainakin pari viikkoa, kiitos kiskuri-carunan. Sähköliikkeen pojat kyl ehtisivät aiemminkin.
Kovasti jope muuttanut tyyliä
Noku ostin ne ainekset. Miss Eagle-eye oli heti kyselemässä mitä niistä teen. Vittuillakseni ujutan sekaan pinaattia ja parsaa.oma vika, mitä menit hölöttämään
siinon watsappi laulanu
Mä oksentaisin noista kummastakin myös erikseen juotunaKerran olin juonut 2-3 olutta ja kun join vähän viskiä niin sen jälkeen oksensin.
Mutta se siitä.