Tarkotatko junantuomia ?Onhan se vaikeaa seistä oikealla puolella mutta ne on varmaan niitä landeja
Tarkotatko junantuomia ?Onhan se vaikeaa seistä oikealla puolella mutta ne on varmaan niitä landeja
Onkin ärsyttävää,minkä ihmeen takia ihmiset eivät väistä MINUA
Onhan MINULLLA selkeesti tärkeempi kiire kuin muilla hanslankkareilla ja muilla paskiaisilla jotka ehdoin tahdoin haluavat hidastaa MINUN matkaa.
Juuri näin. Pelkäsin että otat herneet nenään päivityksestäni, monet ottaneet pienemmästäkin herneet hengityselimiin
Mut kyllähän se kuuluu perus käytöstapoihin, että vasemmalla puolella liukuportaita ei maleksita.
Juuri näin. Pelkäsin että otat herneet nenään päivityksestäni, monet ottaneet pienemmästäkin herneet hengityselimiin
kyl se siit kun ryystää hehtolitran sumppiaHuomenta!
Taas on aamu, voi paska. Eijjaksa.
Huomenta!
Taas on aamu, voi paska. Eijjaksa.
joku teillä on alkanut kevään saikut.... influenssa-aalto?Heipä vaan hei
Ei mutta bimbo yritti pitää saikkua niin käsittämättömällä syyllä että vaadin lääkärintodistusta heti ekasta päivästä. Nyt se puhisee tuolla että häntä syrjitään.joku teillä on alkanut kevään saikut.... influenssa-aalto?
Ei pysty ku pari mukillista juomaan tai tulee paha olo.kyl se siit kun ryystää hehtolitran sumppia
No mitäs? En oo aamuihminen...en kyl iltaihminenkään...liekkö ihminen ollenkaan
no hyvä että on edes pikkusen yritystäEi mutta bimbo yritti pitää saikkua niin käsittämättömällä syyllä että vaadin lääkärintodistusta heti ekasta päivästä. Nyt se puhisee tuolla että häntä syrjitään.
otit just ratkasevalla hetkellä k*rvän suusta niin roiskahti spegut simmuun?Joo..muistatte varmaan ku vähä aikaa sitten valittelin silmääni. No, nyt oon käyttänyt niitä tippoja mitä määrättiin ja kipu kyl on loppunut mutta nyt se patti on ihan silminnähtävissä. Välillä kutittaa ja kuumottaa sitä kohtaa. Ja turvoksissa tietty se alaluomen sisnurkka.
Mikähän hitto se sit on, ei ainakaan normi silmätulehdus.
Jos ripsi on kasvanut väärin, vähän niinkuin karvatupen tulehdus siis. Tai sit yhä ehdotan näärännäppyä.Joo..muistatte varmaan ku vähä aikaa sitten valittelin silmääni. No, nyt oon käyttänyt niitä tippoja mitä määrättiin ja kipu kyl on loppunut mutta nyt se patti on ihan silminnähtävissä. Välillä kutittaa ja kuumottaa sitä kohtaa. Ja turvoksissa tietty se alaluomen sisnurkka.
Mikähän hitto se sit on, ei ainakaan normi silmätulehdus.
joku teillä on alkanut kevään saikut.... influenssa-aalto?
Oletko Alien?No mitäs? En oo aamuihminen...en kyl iltaihminenkään...liekkö ihminen ollenkaan