Päivää. Mä olen nyt seissyt täällä 5h. Varpaat on jo mustat. Oisko jotain muuta ajankulua?Päivää.menkääpä ny pihalle seisoskelemaan nakuna
Päivää. Mä olen nyt seissyt täällä 5h. Varpaat on jo mustat. Oisko jotain muuta ajankulua?Päivää.menkääpä ny pihalle seisoskelemaan nakuna
E! Mä olen mitä moninaisemmin seksuaali. Bi- ja kaikkea muutakin.onko tibis lepakko?
TöissäMis kaikki ovat? Huhuuuuu?
Ai perskules niin. Kyllä mä vielä opin tuon muistamaan!Töissä
Kiitos. Luin että salille lämmittelemään joten tein sen. Sattui vaan olemaan valtakunnansaliNy saatte mennä sisälle lämmittelemään
Pöh, ärsyttää kun ihmiset tukkii liukuportaat ja sitten joutuu istumaan 10 minuuttia seuraavan metroon ja toiset 20 metrossa.
Vai niiKiitos. Luin että salille lämmittelemään joten tein sen. Sattui vaan olemaan valtakunnansali
Ai sie oot niitä ihmisiäKiitos. Luin että salille lämmittelemään joten tein sen. Sattui vaan olemaan valtakunnansali
Onkin ärsyttävää,minkä ihmeen takia ihmiset eivät väistä MINUAPöh, ärsyttää kun ihmiset tukkii liukuportaat ja sitten joutuu istumaan 10 minuuttia seuraavan metroon ja toiset 20 metrossa.
Onhan se vaikeaa seistä oikealla puolella mutta ne on varmaan niitä landejaPöh, ärsyttää kun ihmiset tukkii liukuportaat ja sitten joutuu istumaan 10 minuuttia seuraavan metroon ja toiset 20 metrossa.
Onhan se vaikeaa seistä oikealla puolella mutta ne on varmaan niitä landeja/QUOTE]
Mikä sana?Iltaa! Livautetaas keskusteluun yksi sana mukaan, joka aiheuttaa polemiikkia. Yhtä tehokas kuin karvat Saadaan ketjuun vähän eloa.
Vitsihän tuo oli.Kansainvälisten käsimerkkien jälkeen toivotan teille oikein mukavaa illanjatkoa.
Mulla on hyvin yksinkertainen suhde jumalaan. Minä en puutu hänen asioihinsa eikä hän minun.Ai sie oot niitä ihmisiä