• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Aurinkoinen päivä tulossa. :cool: Mies pakkailee kuormaajaan tarvikkeita, tänään siis remppakohteelle purkamaan.

Mä nautin ensiksi toisen pannullisen kahvia kun autolla sinne ehtii hiukkaverta nopsemmin.
 
IhQ
Joo..muistatte varmaan ku vähä aikaa sitten valittelin silmääni. No, nyt oon käyttänyt niitä tippoja mitä määrättiin ja kipu kyl on loppunut mutta nyt se patti on ihan silminnähtävissä. Välillä kutittaa ja kuumottaa sitä kohtaa. Ja turvoksissa tietty se alaluomen sisnurkka.
Mikähän hitto se sit on, ei ainakaan normi silmätulehdus.
 
Joo..muistatte varmaan ku vähä aikaa sitten valittelin silmääni. No, nyt oon käyttänyt niitä tippoja mitä määrättiin ja kipu kyl on loppunut mutta nyt se patti on ihan silminnähtävissä. Välillä kutittaa ja kuumottaa sitä kohtaa. Ja turvoksissa tietty se alaluomen sisnurkka.
Mikähän hitto se sit on, ei ainakaan normi silmätulehdus.
otit just ratkasevalla hetkellä k*rvän suusta niin roiskahti spegut simmuun?
 
Joo..muistatte varmaan ku vähä aikaa sitten valittelin silmääni. No, nyt oon käyttänyt niitä tippoja mitä määrättiin ja kipu kyl on loppunut mutta nyt se patti on ihan silminnähtävissä. Välillä kutittaa ja kuumottaa sitä kohtaa. Ja turvoksissa tietty se alaluomen sisnurkka.
Mikähän hitto se sit on, ei ainakaan normi silmätulehdus.
Jos ripsi on kasvanut väärin, vähän niinkuin karvatupen tulehdus siis. Tai sit yhä ehdotan näärännäppyä.
 
Mukava päivä tiedossa! Tartti torkuttaa vain kerran, niin sain noustua. Aurinko paistaa ja mulla on ruokaa kaapissa. Tänään on lentopalloa. Tiimiin tulee lisävahvistusta kahdella uudella jäsenellä. Vois varata saunvuoron illalle, niin on sitten mukava siellä rentoutua :)

Ihanaa päivää sinulle! <3
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä