...jösses sentään...mene tässä sitten nutulleen unikuvia kattelemaan..varsin taas on örkkiroolitukset kohdallaanJätä miullekkin Masan kasseista jotain. Ikävä jos jää pelkät karvat naamalle.
No, riskillä sitten!
Hyvää yötä *pus*
...jösses sentään...mene tässä sitten nutulleen unikuvia kattelemaan..varsin taas on örkkiroolitukset kohdallaanJätä miullekkin Masan kasseista jotain. Ikävä jos jää pelkät karvat naamalle.
Tottakait.Jos käy kahden tunnin lenkillä koirien kans ni sit saa ottaa viinaa. Saahan? Koiratki sammu jo
Eeime sentään, ne on raittiita koiriaTottakait.
Ei muakaan huvita, mut suihkuun se on mentävä ja kahvia saatava.Päivää.
Tänään ei huvita. Ei sitten niin yhtään.
Mun piti myös raahautua töihin motivoimaan tiimiä tapahtumaan jota pidän itsekin täysin turhanaEi muakaan huvita, mut suihkuun se on mentävä ja kahvia saatava.
sun pomot unohti motivoida sut?Mun piti myös raahautua töihin motivoimaan tiimiä tapahtumaan jota pidän itsekin täysin turhana
Teen ja salaatin mä ymmärrän. Mut että heti aamulla pitää vääntää ittensä solmuun?Huomenta!
Oli ihanan valoisaa heti herätessä!
Mä sit ylitin itseni. En kiskonutkaan heti aluksi kahvikupillista vaan laitoin detox-yrttiteen hautumaan. Sit joogasin (netistä löytyi ohjaus) viiden minuutin aamujoogan. Nyt toi tee vatsaan, seuraavaksi hedelmäsalaatti -paljon greippiä ja ananasta- ja sit vasta se makoisa, herkullinen, kieltä kipristelevä, täyteläinen, tuoksuvan tumma juoma.
Kyllä ne yritti mut turha on turhaasun pomot unohti motivoida sut?
Paree mennä vaan tai tulee turpaanKyllä ne yritti mut turha on turhaa
Jos sulla tulee sisälle vesi...Fillarointia. Ja sit pitäis saunalle raahata vettäkin...
Melkein kaksisataa metriä. Ja kun se perkkule jäätyy pakkasilla kun ei moista määrää saa tarpeen nopsaan kerättyä.Jos sulla tulee sisälle vesi...
Niin hanan päähän ruuvattava liitoskappale, x- metriä puutarhaletkua (muutama letkujatkopala?) ja sulkuhana letkun saunapäähän. Vaik tarttisit letkua sata metriä, niin kustannukset on muutamia kymppejä.
On hitosti helpompaa keriä se letku käytön jälkeen pois hangen päältä kuin tarpoa hangessa saavit kourassa.
Jos olisit vaimoni, niin sä et tosiaankaan taudinkuvassasi urheilisi liikaa. Saunomaan pääsee uimahallissakin.
Hups.Melkein kaksisataa metriä. Ja kun se perkkule jäätyy pakkasilla kun ei moista määrää saa tarpeen nopsaan kerättyä.
Hyvää liikuntaa!
Toi voisi kyllä helpottaa!Hups.
En minäkään pariasataa metriä letkua vetäisi. En mä jäätymistä pelkäis kovillakaan pakkasilla, mut se ny vaan muuten ei oo käytännöllistä.
Sinuna mä hankkisin sen hanaliittimen, x- metrisen letkun ja sulkuhanan letkun päähän. X- metriä on matka vesipisteestä pihalle. Täyttäisin saavit pihalla ja veisin vaik pulkalla saunalle.
Taaskaan mä en saanut kutsua.Sinapissa ja kermassa haudutettua kaalia seuranaan anjovis-lihapulleronpalleroita.
(siis kunhan tuo kaali nyt hautuu...)
Plääh. Vedetään vaan henkeä kunnes on aika korkata sivu 12000.Tekeekö palstan ainoa kinnostava kerju kuolemaa kun sivu per päivä vain tulee??