The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Oli ihanan valoisaa heti herätessä!

Mä sit ylitin itseni. En kiskonutkaan heti aluksi kahvikupillista vaan laitoin detox-yrttiteen hautumaan. Sit joogasin (netistä löytyi ohjaus) viiden minuutin aamujoogan. Nyt toi tee vatsaan, seuraavaksi hedelmäsalaatti -paljon greippiä ja ananasta- ja sit vasta se makoisa, herkullinen, kieltä kipristelevä, täyteläinen, tuoksuvan tumma juoma.
 
Huomenta!

Oli ihanan valoisaa heti herätessä!

Mä sit ylitin itseni. En kiskonutkaan heti aluksi kahvikupillista vaan laitoin detox-yrttiteen hautumaan. Sit joogasin (netistä löytyi ohjaus) viiden minuutin aamujoogan. Nyt toi tee vatsaan, seuraavaksi hedelmäsalaatti -paljon greippiä ja ananasta- ja sit vasta se makoisa, herkullinen, kieltä kipristelevä, täyteläinen, tuoksuvan tumma juoma.
Teen ja salaatin mä ymmärrän. Mut että heti aamulla pitää vääntää ittensä solmuun?
Kyl päivän saa pilalle vähemmälläkin.
 
Päivän kannatettavat asiat hoidettu.
Ny vois vaikka aloittaa viikonlopun.
T S I H ! :oops:

Enkä mä tosiaan opi mitään. Taas meni reitti kirjaston ohi ja poistokorissa oli:

Ahti- Hardwick - Parempi myöhään...
Erno Paasilinna- Kauppamiehet isänmaan asialla
Steen- Don Carlos
Dershowitz- Paholaisen asianajaja
Kata Kärkkäinen- Jumalasta seuraava
ja sit pari Lehtolaisen ja Christien dekkaria


Pitänee alkaa keräämään viidensadan seteleitä mahdollisimman pitkää perättäistä numerosarjaa ja sit tapetoida niilla vessan seinä. Siinä olis jotain hohtoa ja kokoelma veis vähemmän tilaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja -tibis
Fillarointia. Ja sit pitäis saunalle raahata vettäkin...
Jos sulla tulee sisälle vesi...
Niin hanan päähän ruuvattava liitoskappale, x- metriä puutarhaletkua (muutama letkujatkopala?) ja sulkuhana letkun saunapäähän. Vaik tarttisit letkua sata metriä, niin kustannukset on muutamia kymppejä.
On hitosti helpompaa keriä se letku käytön jälkeen pois hangen päältä kuin tarpoa hangessa saavit kourassa.

Jos olisit vaimoni, niin sä et tosiaankaan taudinkuvassasi urheilisi liikaa. Saunomaan pääsee uimahallissakin.
 
Jos sulla tulee sisälle vesi...
Niin hanan päähän ruuvattava liitoskappale, x- metriä puutarhaletkua (muutama letkujatkopala?) ja sulkuhana letkun saunapäähän. Vaik tarttisit letkua sata metriä, niin kustannukset on muutamia kymppejä.
On hitosti helpompaa keriä se letku käytön jälkeen pois hangen päältä kuin tarpoa hangessa saavit kourassa.

Jos olisit vaimoni, niin sä et tosiaankaan taudinkuvassasi urheilisi liikaa. Saunomaan pääsee uimahallissakin.
Melkein kaksisataa metriä. Ja kun se perkkule jäätyy pakkasilla kun ei moista määrää saa tarpeen nopsaan kerättyä.

Hyvää liikuntaa! :LOL: :whistle: :cautious:
 
Melkein kaksisataa metriä. Ja kun se perkkule jäätyy pakkasilla kun ei moista määrää saa tarpeen nopsaan kerättyä.

Hyvää liikuntaa! :LOL: :whistle: :cautious:
Hups.
En minäkään pariasataa metriä letkua vetäisi. En mä jäätymistä pelkäis kovillakaan pakkasilla, mut se ny vaan muuten ei oo käytännöllistä.
Sinuna mä hankkisin sen hanaliittimen, x- metrisen letkun ja sulkuhanan letkun päähän. X- metriä on matka vesipisteestä pihalle. Täyttäisin saavit pihalla ja veisin vaik pulkalla saunalle.
 
Hups.
En minäkään pariasataa metriä letkua vetäisi. En mä jäätymistä pelkäis kovillakaan pakkasilla, mut se ny vaan muuten ei oo käytännöllistä.
Sinuna mä hankkisin sen hanaliittimen, x- metrisen letkun ja sulkuhanan letkun päähän. X- metriä on matka vesipisteestä pihalle. Täyttäisin saavit pihalla ja veisin vaik pulkalla saunalle.
Toi voisi kyllä helpottaa!

Eikä se ollut kuin 120 metriä, gps tarkisti asian juuri.

Mut toi on oikeasti ihan kivaa liikuntaa! Ja saunalle pitäis kuitenkin käveläl laittamaan se päälle. Samantien menee kaksi ämpärillistä. Toiset kaksi kulkeutuu kun menee saunomaan. Eikä sit kahdelle ihmiselle tarvitsekaan kuin kolmannet ämpärilliset kantaa niin jo riittää vesi.
 
vierailija
Enää ei juuri kysellä: Nyt Windows 10 -päivitystä aletaan tuputtaa:cautious:
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1454550352468.html

Windows 10 -päivityksen tärkeys nousee tällä viikolla Microsoftin hierarkiassa.
Microsoft alkaa tarjota Windows 10 -päivityksiä tietokoneisiin aikaisempaa aggressiivisemmin, kertoo The Verge.
Tästä viikosta alkaen Windows 10 lasketaan ”suositelluksi päivitykseksi” Windows 7- ja 8.1-käyttäjille. Tämä tarkoittaa sitä, että päivitys ladataan ja käynnistetään automaattisesti.
Vaikka päivitys käynnistyykin automaattisesti, siitä voi silti yhä kieltäytyä. Päivityksen lopullinen hylkääminen puolestaan vaatii Windows Updaten asetusten säätämistä Windowsissa.
Microsoft tarjoaa Windows 10:ä ilmaisena päivityksenä tämän vuoden heinäkuun 29. päivään asti. Sen jälkeen päivitys muuttuu nykytietojen mukaan maksulliseksi.
Microsoftin mukaan päivityksen aktiivisessa tarjoamisessa on kyse ”päivittämisen helpoksi tekemisessä”.
Kaikki käyttäjät eivät yleensä saa isoja päivityksiä samanaikaisesti. Käyttäjät jaetaan ryhmiin, joille päivitykset jaellaan eri aikaan Tämän vuoksi Windows 10:n aktiivinen tarjoaminen ei välttämättä ala kaikilla saman tien.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä