Mun namit on munKirpeistä voidaan neuvotella. Mut jos nami on salmiakkia niin se on mun!!!
Mun namit on munKirpeistä voidaan neuvotella. Mut jos nami on salmiakkia niin se on mun!!!
uteliaisuuttani kerran mittasin kuin pitkä pitäs olla että onnistuisEi tartte jälkimmäisessä jos on tarpeeksi notkea
Isoppoja kerto
Perkules kun selkä on meikäläisellä ainoa jäykkä paikka.Ei tartte jälkimmäisessä jos on tarpeeksi notkea
Isoppoja kerto
Isoppoja kertoi nähneensä elokuvan jossa tummaihoinen mieshenkilö onnistui yrityksessäuteliaisuuttani kerran mittasin kuin pitkä pitäs olla että onnistuis
noin 50cm
Häviää joka osa-alueella Honor 7:lleNeon saa n. 330 eurolla. Ei sillä, että Honorissa mitään vikaa varmasti ole.
Osta ittelles semmoisia nameja joista mä en tykkää niin saat ne pitää.Mun namit on mun
mää oon vaaleeihonenIsoppoja kertoi nähneensä elokuvan jossa tummaihoinen mieshenkilö onnistui yrityksessä
Mutta tumman karvan peitossamää oon vaaleeihonen
niimpä, ei juuri hepinpää karvotuksesta esille nouseMutta tumman karvan peitossa
Aika paljon informaatiota karvoistaniimpä, ei juuri hepinpää karvotuksesta esille nouse
On siis myös pitkä karvoitusniimpä, ei juuri hepinpää karvotuksesta esille nouse
eipä aleta arvostelemaan vaikka toinen ei ookkaan ihan liki täydellisen rakastajan mitoissaOn siis myös pieni kikkeli
Aika paljon informaatiota kaikestaAika paljon informaatiota karvoista
Mulla ei ole käytännön kokemusta tai näköhavaintoa, en voi ottaa kantaaeipä aleta arvostelemaan vaikka toinen ei ookkaan ihan liki täydellisen rakastajan mitoissa
Mä söin jouluna 2 vihreää kuulaa (marmeladia). Sen jälkeen en oo nameihin koskenutAika paljon informaatiota kaikesta
Mulle kelpaa mm. hedelmäkarkit, salmiakít, lakut, kirpeät, ei kookosnameja kiitos.
Eikä olla oltu likimainkaanMulla ei ole käytännön kokemusta tai näköhavaintoa, en voi ottaa kantaa
eikä kannata tullaEikä olla oltu likimainkaan
Katoaa vielä karvoihineikä kannata tulla
Hyvä kun selvensitMä söin jouluna 2 vihreää kuulaa (marmeladia). Sen jälkeen en oo nameihin koskenut
Ja se oli pieni jo kun tultiin paikalleEikä olla oltu likimainkaan
Herää kysymys miksi . Kuka oli se elokuvan mies mistä puhuttiin .Ja se oli pieni jo kun tultiin paikalle
En yhtään tiiä kun isoppoja kerto semmosesta elokuvastaHerää kysymys miksi . Kuka oli se elokuvan mies mistä puhuttiin .
Jätä miullekkin Masan kasseista jotain. Ikävä jos jää pelkät karvat naamalle.Masa alkaa paukuttaa kassejaan vasten poskia joten kauniita unosia ja nukuttuja tunteja kaikille!