Hanki esim. samsung s5 neo. Se on vesi- ja pölytiivis.Mä en tajua luureista mitään. Itse tarvitsisin mahdollisimman älyttömän älypuhelimen. Halvalla, kun se kuitenkin on ekan kesän pölyjen jälkeen hstoriaa.
samsunkit tykkää kuulemma viettää aikaa korjaamollaHanki esim. samsung s5 neo. Se on vesi- ja pölytiivis.
Mut se näyttö naarmuuntuu, vaikka laittaisin minkä suojuksen, kuukaudessa. -taskussa hiekkaa, betonpölyä ja luuri ei oo hyvä yhdistelmä.Hanki esim. samsung s5 neo. Se on vesi- ja pölytiivis.
Sonyt on toiminut miulla aina moitteetta. Joskin duunissa oon pyöritellyt Samsungin eri malleja vuoden päivät, eikä yhtään oo tarvinnut pistää korjaamolle.samsunkit tykkää kuulemma viettää aikaa korjaamolla
sonyn taas sanotaan olevan kännyköiden volvo
Kantsii vedellä sisäisestikin - toimii kaikinpuolin.Iltaa! Kookosrasva, uusi tuttavuus. Ei syötäväksi vaan siveltäväksi. Posket ja jalkapohjat käsitelty. Tuoksuu ällölle, kookokselle.
Noup, kookos on kovaa rasvaaKantsii vedellä sisäisestikin - toimii kaikinpuolin.
Kookos tuoksuu ja maistuu namilleIltaa! Kookosrasva, uusi tuttavuus. Ei syötäväksi vaan siveltäväksi. Posket ja jalkapohjat käsitelty. Tuoksuu ällölle, kookokselle.
TuollainenMä en tajua luureista mitään. Itse tarvitsisin mahdollisimman älyttömän älypuhelimen. Halvalla, kun se kuitenkin on ekan kesän pölyjen jälkeen hstoriaa.
No ei sitä kaksin käsin vedetäkään ...vaan päivää kohti riittää semmoset pari kolme ruokalusikallistaNoup, kookos on kovaa rasvaa
Mulla on toi mun mummopuhelin ollu käytössä ny vissiin kolme vuotta? Siinä on vieläkin näytön päällä se originaali suojakalvo. En o viittiny ottaa pois.Mut se näyttö naarmuuntuu, vaikka laittaisin minkä suojuksen, kuukaudessa. -taskussa hiekkaa, betonpölyä ja luuri ei oo hyvä yhdistelmä.
Naamaan mä sitä lotrasinkinNo ei sitä kaksin käsin vedetäkään ...vaan päivää kohti riittää semmoset pari kolme ruokalusikallista
Auttaa muuten atooppiseen ihoonkin
Oi kyllä tuntui olevan ...meillä vallankin vellokset tiirasivat silmät killillänsä ja - kommentoinnit olivat kohdillansa.."..eikö toi ossaa etes peruuttakaan, kun mäkin jo ossaan...!".....suurisuisia ainakin ossaavat olla ...No nyt on nelosella hyvä ohjelma
..ja siitä sitten hiljaksiin käyttämään ruuanlaitossakinNaamaan mä sitä lotrasinkin
Ei kuulu ruokavalioon. Jos karpattaisiin, niin sitten kyllä. Kookos on ptyi.....ja siitä sitten hiljaksiin käyttämään ruuanlaitossakin
Mä kyllä tykkään sen tuoksusta ja maustakin
Ei kuulu ruokavalioon. Jos karpattaisiin, niin sitten kyllä. Kookos on ptyi...
Kovasta rasvasta ei ole mitään haittaa.Noup, kookos on kovaa rasvaa
Yyh, en voi sietää
...ja ne Bounty- patukat..synnillisiä...paitti että itetehdyt on paaaaljon paremman makuisia herkkuja
Honor 7 sille joka kaipaa tehokkuutta mutta ei viitsi maksaa 500-600 euroa samasta suorituskyvystä.Hanki esim. samsung s5 neo. Se on vesi- ja pölytiivis.
Kestävätkö niiden näytöt kun länttää märkää hiekkaa päälle ja hieroo?Honor 7 sille joka kaipaa tehokkuutta mutta ei viitsi maksaa 500-600 euroa samasta suorituskyvystä.
Just oli jossain 299 tarjouksessa.
Aina voit suojata puhelimen lasin sellaisella nano-kalvolla (mikä se nimi nyt olikaan) ja kestää kovakin raapimisen. Kysy jälleenmyyjäliikkeestä.Kestävätkö niiden näytöt kun länttää märkää hiekkaa päälle ja hieroo?