The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä en tajua luureista mitään. Itse tarvitsisin mahdollisimman älyttömän älypuhelimen. Halvalla, kun se kuitenkin on ekan kesän pölyjen jälkeen hstoriaa.
Tuollainen:unsure:
Iskunkestävä Android puhelin netistä | Halpis.fi
Nyt saatavilla todellakin kestävä iMan IP68 suojaluokitettu Android 4.4 älypuhelin.
Puhelin kestää vettä, iskuja, ja pölyä, tätä ei siis saa rikki rankimmassakaan käytössä, oivallinen puhelin vaikka töihin, retkelle tai muuten vaan kovaan käyttöön.
 
Mut se näyttö naarmuuntuu, vaikka laittaisin minkä suojuksen, kuukaudessa. -taskussa hiekkaa, betonpölyä ja luuri ei oo hyvä yhdistelmä.
Mulla on toi mun mummopuhelin ollu käytössä ny vissiin kolme vuotta? Siinä on vieläkin näytön päällä se originaali suojakalvo. En o viittiny ottaa pois.
Miten mahtaa tommoinen irrotettava/uusittava suojakalvo toimia kosketusnäyttöpuhelimissa?
Onneks markkinoilla vielä on käytettyjä näppäinluureja.
Hanki duunikäytöön vaik noit vanhoja viiskakskymppejä, niin saat porukat työmaalta edes puhelimeen.
http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Nokia_5210_24026783.htm?ca=18&w=3
 
No nyt on nelosella hyvä ohjelma :D
Oi kyllä tuntui olevan :D...meillä vallankin vellokset tiirasivat silmät killillänsä ja - kommentoinnit olivat kohdillansa.."..eikö toi ossaa etes peruuttakaan, kun mäkin jo ossaan...!"..:notworthy::barefoot::oops:...suurisuisia ainakin ossaavat olla :X3::alien::notworthy::barefoot::oops:...

Tässä on edessä kovin pitkät ja bensankatkuiset vuodet kun malttamattomina odottelevat kärvistellen milloin pääsevät itse luvan kanssa liikenteeseen pärräämään...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä