The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mulla sama.
Mä tykkään erillislaitteista. Siis siten, että kännykkä on kännykkä, telkkari on telkkari ja tietokone on tietokone.
Noi älykännykät on mulle jokseenkin sama kuin yhdistettäis kahvinkeitin ja silitysrauta.
Ja ääni kuunnellaan putkiradiosta ja liikkuvaa kuvaa saa kun heiluttelee mustavalkoisia valokuvia silmien edessä (y)
Sähkövalo on Saatanasta, näkkee sitä nyt päreenki valossa kele mitään nykyajan kotkotuksia ei tartteta ja keripukkikin on oikeestaan ihan ookoo koska ennenkin on ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Koska kotona makaa influenssamies, sain kotiinpaluun jälkeen ennen treenejä kolata pihan alkulämmöksi. Treeneistä palatessa kävin matkalla apteekissa hakemassa influenssamiehelle lääkitystä ja ruokakaupassa vatsalle täydennystä. Nyt voi varmaan istahtaa sohvalle hetkeksi ennenku Masa iskee kassit naamalle
 
Koska kotona makaa influenssamies, sain kotiinpaluun jälkeen ennen treenejä kolata pihan alkulämmöksi. Treeneistä palatessa kävin matkalla apteekissa hakemassa influenssamiehelle lääkitystä ja ruokakaupassa vatsalle täydennystä. Nyt voi varmaan istahtaa sohvalle hetkeksi ennenku Masa iskee kassit naamalle
Hei, just tän päivän lööpit osasi valistaa, että lumityöt naisille ja lapsille. Käy miehen kunnon päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Koska kotona makaa influenssamies, sain kotiinpaluun jälkeen ennen treenejä kolata pihan alkulämmöksi. Treeneistä palatessa kävin matkalla apteekissa hakemassa influenssamiehelle lääkitystä ja ruokakaupassa vatsalle täydennystä. Nyt voi varmaan istahtaa sohvalle hetkeksi ennenku Masa iskee kassit naamalle
Jösses sentään, sehän pukkaa pahaa rastia :(...pikaisia toipumisia Mr. Bitcille...ja koetahan sä väistellä moisia pöpösiä.
 
Hei, just tän päivän lööpit osasi valistaa, että lumityöt naisille ja lapsille. Käy miehen kunnon päälle.
..ai saaplari, ollaankos täällä jumalattomuksien kaukomailla oltu oikein edelläkävijöinäkin:confused::eek::alien::D...tosin sillä erotuksella, että tuon puuhan äärellä nyt ei oo mies tullut mieleenkääno_O..ja nykyään mä en saa edes moista touhua harrastaa:notworthy: - kiitos esimurkkusen innon ja tekemisen riemun :)....
 
Jösses sentään, sehän pukkaa pahaa rastia :(...pikaisia toipumisia Mr. Bitcille...ja koetahan sä väistellä moisia pöpösiä.
Keittelen mr. Bitchille vaan teetä ja kuumaa mehua, muuten pysyttelen eri kerroksessa. Inkivääriä raastan kuumaan juomaan. En tiiä auttaako mutta tuskin pahentaakaan

Nii joo, muoks vielä: influenssamies lienee paranemaan päin kun väitti että uunimakkara juustokuorrutuksella ja pottumuusi voisilmällä on parasta lääkettä. Piti ostaa huomiseksi raaka-aineet ja testata kuin äijän käy
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä