Fillarointi, vedenkanto, sauna ja sapuska täällä ja tottavie väsyttää.Iltaa! Treenit, ruokaa ja sohva. Nyt väsyttää.
Sairaana ei tarvis rehkiä tuolla lailla.Fillarointi, vedenkanto, sauna ja sapuska täällä ja tottavie väsyttää.
Hyvää se tekee! Tulee paljon parempi olo ja saa yöllä nukuttuakin.Sairaana ei tarvis rehkiä tuolla lailla.
Miten jaksat?Hyvää se tekee! Tulee paljon parempi olo ja saa yöllä nukuttuakin.
Kas kun kesällä olin tosi heikossa hapessa. Jaksoin kävellä kymmenen metriä ja sit piti pysähtyä huohottamaan. Nyt kun kasvain on pienentynyt ja tilaa hengittää, tuntuu suorastaan loistavalta! Toki kolottaa välillä ja vihloo ja juilii mutta yleiskunto on parempi.Miten jaksat?
Ei o montaa minuuttia kun sanoin ihan samaa.Sairaana ei tarvis rehkiä tuolla lailla.
Kunnolinen, pieni taskulamppu. Tai ruukku, siemeniä ja multaa, vaikka chilipensaan kasvatussetti.Keksikääs joku kiva idea (kohtuuhintainen) synttärilahja 8 v pojalle.
Millainen on kunnollinen, pieni taskulamppu?Kunnolinen, pieni taskulamppu. Tai ruukku, siemeniä ja multaa, vaikka chilipensaan kasvatussetti.
Te ootte ihan hassuja. Mä olen ihan kunnossa!Ei o montaa minuuttia kun sanoin ihan samaa.
Mä oon paljon ajatellut sua tänään ja yhtä tuttavaa, jolla on melanooma. Hyvä, että pöpöläinen saa kyytiä.Te ootte ihan hassuja. Mä olen ihan kunnossa!
(no tuli mulle hyvä mieli kun olette huolissanne)
http://www.motonet.fi/fi/tuote/480787/Mini-Maglite-AAA-LED-taskulamppu-harmaaMillainen on kunnollinen, pieni taskulamppu?
ohtalamput on nykyään muotiaMillainen on kunnollinen, pieni taskulamppu?
Meillä noita poikia riittää, muttei mulla oo hajuakaan, mitä leluja nykyään on ton ikäisille.Ää, mä osaan ostaa vain tytöille lahjoja. En osaa yhtään kuvitella, millä tuon ikäinen leikkii.
käviskö frozen-kamatÄä, mä osaan ostaa vain tytöille lahjoja. En osaa yhtään kuvitella, millä tuon ikäinen leikkii.
Sinä olet äiti...Keksikääs joku kiva idea (kohtuuhintainen) synttärilahja 8 v pojalle.
Pojalle? Öö, en usko.käviskö frozen-kamat
Selevä.Sinä olet äiti...
... joten et tahdo edes arvata mitä mä toivoin 8- vuotiaana (kaks vuotta sitten) lahjaksi. Hyvä niin.
Nii varmaan.Te ootte ihan hassuja. Mä olen ihan kunnossa!
(no tuli mulle hyvä mieli kun olette huolissanne)