NiinpäToivottavasti Majuri paranisi pian
Tarvittais jo paheksujaakin
NiinpäToivottavasti Majuri paranisi pian
Kyllä ne olot siitä paranee ja lähtee, pääasia kun on ollut kivaaMuikka muit !
Hengissä selvitty , kintut tärviöllä ja ihanasti vatkulina, poskilihaksetkin aivan kipeinä ja hintsusti taitaa tuossa ottanahassakin jotain hassua olotilanpoikasta olla havaittavissa...mutta ei kuulkaas haittaa pätkääkään, koskapa eilettäin oli aivan älyttömän hauskaa !
Tyrkkää muutes aamutee...päiväteetä kehiin ja pitemmän puoleista päiväpalasta ...sekä outoon aamupäivän hiljaisuuteen totuttelua
Niin tarvittaskin ja sassiin...tämmösestä ylenpalttisesta holtittomuudesta ei tuu mittään muuta kuin kippeeks kun ei ole kipakkaa paheksuntaa tiedossaNiinpä
Tarvittais jo paheksujaakin
Juu, lähtee nää eikä tää etes pahalta tunnukaan, iteasiassa mua tässä lähinnä hihityttää tää normaalia sumuisempi fiilis ...mutta hubaa oli kylläKyllä ne olot siitä paranee ja lähtee, pääasia kun on ollut kivaa
Ehkä hieman tahmaisuutta sitten.Juu, lähtee nää eikä tää etes pahalta tunnukaan, iteasiassa mua tässä lähinnä hihityttää tää normaalia sumuisempi fiilis ...mutta hubaa oli kyllä
Harjotuksen puutetta vain havaittavissa...
Kivoja löytöjä ja kivat saappaat
Löytyi ihan kivoja asioita kirpparilta, aika syksyisissä väreissä. Kengätkin sekä peniseläimelle että mulle.
Miks kaikki on darrasssaaa kukaan ei lähde mun kans brunssille
Niin tekee.Aurinko yrittää kurkistaa
Ehkä curry.Tuli tässä munakokkelia laittaessa mieleen, että mikä on teidän ykkösmauste, jos vaikka perinteiset suola ja mustapippuri luetaan pois?
Mä laitan timjamia vähän kaikkeen. Ja maustekastikkeista sienisoijakastiketta lorahtaa oikeastaan ihan jokaiseen lämpimään ruokaan.
Mä laitan basilikaa ja ruohosipulia lähes kaikkeen. Tuoreena, suoraan ruukusta. Muutenkin käytän paljon tuoreita yrttejäTuli tässä munakokkelia laittaessa mieleen, että mikä on teidän ykkösmauste, jos vaikka perinteiset suola ja mustapippuri luetaan pois?
Mä laitan timjamia vähän kaikkeen. Ja maustekastikkeista sienisoijakastiketta lorahtaa oikeastaan ihan jokaiseen lämpimään ruokaan.
me jo koeponnistettiin nachopaistos, mites teillä?Mitä te meuhkaatte täällä!?
Minä vasta heräsin. *venyyyyyyyyyyy*
Miten tää sunnuntain eka kahvi maistuukin niin paljon paremmalta kuin viikolla juotu.
Taitaa olla smäigät vaan katsojan silmissä. Mutta mulla on tänään treffit!Miks toi näyttää vaan siltä, että annelista valuu smäigää?
Voi olla.Taitaa olla smäigät vaan katsojan silmissä. Mutta mulla on tänään treffit!
Hyviä treffejä.Taitaa olla smäigät vaan katsojan silmissä. Mutta mulla on tänään treffit!