Täälläkin onjopas on taas hiljasta.
Mistä tollasia saa?!??! Tahtoo asentomuotteja!En oikein osaa valita, mikä olis paras.
vaiko kenties
Mun aamupala on vielä kaupassa
Mä oon tiputtanu kahvinjuonnin minimiin, eli juon aamuisin vaan sen verran mitä termari vetää, joka on n. 2-3 kuppia. Mies ei taas pidä kahvia välttämättömänä, mutta juo joskus.Huomenii!
Mä jaksoin oikein jauhaa pavut. Pian saa tuoretta, tuoksuvaa, herkullista ja kuumaa kahvia.
Mä oon tiputtanu kahvinjuonnin minimiin, eli juon aamuisin vaan sen verran mitä termari vetää, joka on n. 2-3 kuppia. Mies ei taas pidä kahvia välttämättömänä, mutta juo joskus.
ELI olen harkinnut Moccamasterin vaihtamista johonkin hifistelypapuespressomaitovaahdotinmasiinaan. Onko sulla sellainen vai teetkö jollain pannulla vai miten? Mistä hankit papuja ja millä masiinalla jauhat?
jos on liian valoisya niin hanki tuollainen lamppu millä saa huoneen pimeäksitunnin kuluttua vois haukata iltapalan ja alkaa suunnittelemaan yöunia.
Ihan ku tartteis erikseen vielä hankkia pimeyttäjos on liian valoisya niin hanki tuollainen lamppu millä saa huoneen pimeäksi
MUSTAVALOLAMPPU E27 75W 230V AALLONPITUUS 400-700nm - Elektroniikkamaailma.fi verkkokaupasta
Aamu pilalla?Huomenta! Luomukahvi en tykkää.
Voih Äkkiä hakee hyvää kahvia?Huomenta! Luomukahvi en tykkää.
No, ei toki. Laitetaan muutama Carneval-keksi (ei kerrota kellekään) kyytipojaksi, niin eiköhän tuo mene kurkusta alasAamu pilalla?
Juu, päivällä täytyy poiketa kaupassa. Jos ei ole kauppa auki, niin korjataan vahinko huomenna.Voih Äkkiä hakee hyvää kahvia?