The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos Lunis tästä, tää on ihana, täst tulee mieleen yks mun lempi kohtauksista vamppyyripäiväkirjois. Damon Salvatoore oli discossa tyttöjen kanssa.:love:

Hattaran kuvia Päätön ja Aksu,:love: sit ku kellahatte.
Lunis meniki jo köllii, mä meen kans.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Huomenta!

Tää kone on ihan paska,ei oo ees kunnolla toiminut joten en oo edes yrittänyt palstalle kun käpy palaa. Tänään vaihtuu talvigummit alle.....kai se luikka keli sieltä on tulossa vaikka vettä satanut jo viiikon.
 
Spencer Hastings
Huomenii!

Mä jaksoin oikein jauhaa pavut. Pian saa tuoretta, tuoksuvaa, herkullista ja kuumaa kahvia. :coffee:
Mä oon tiputtanu kahvinjuonnin minimiin, eli juon aamuisin vaan sen verran mitä termari vetää, joka on n. 2-3 kuppia. Mies ei taas pidä kahvia välttämättömänä, mutta juo joskus.

ELI olen harkinnut Moccamasterin vaihtamista johonkin hifistelypapuespressomaitovaahdotinmasiinaan. Onko sulla sellainen vai teetkö jollain pannulla vai miten? Mistä hankit papuja ja millä masiinalla jauhat?
 
Mä oon tiputtanu kahvinjuonnin minimiin, eli juon aamuisin vaan sen verran mitä termari vetää, joka on n. 2-3 kuppia. Mies ei taas pidä kahvia välttämättömänä, mutta juo joskus.

ELI olen harkinnut Moccamasterin vaihtamista johonkin hifistelypapuespressomaitovaahdotinmasiinaan. Onko sulla sellainen vai teetkö jollain pannulla vai miten? Mistä hankit papuja ja millä masiinalla jauhat?

Meillä on ihan perus-termoskeitin, Boschin solitaire, samaa hintaluokkaa kuin moccamasterit. Pavut haalin mistä milloinkin, tällä kertaa vuorossa Brazilin vaaleapaahtoiset. Mä tykkään niistä eniten etenkin aamukahviaikaan, päivemmällä uppoaa tummempikin sumppi.

Niijuu, ja toi mylly tuli kaupanpäälisinä kun osti (pahaa) löfbergsin kahvia. Mutsin luona on toki perintökalu-khvimylly, tarkoitus ois tuoda se kotiin, putsata, teroittaa terä ja kokeilla jauhaa käsin veivaamalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä