Pessimisti
JepHyviä treffejä.
Muista miten leivotaan.
Mä aion kyllä syödä ensin ja leipoa vasta sitten.
JepHyviä treffejä.
Muista miten leivotaan.
Pipari on kyl semmoinen juttu, et aina puolet taikinaa menee raakana suihin ennen kuin pääsee laittamaan mitään uuniin.Jep
Mä aion kyllä syödä ensin ja leipoa vasta sitten.
Ota tästä mukaan.Syödä ravintolassa. Kaksmieliset.
Ainakin lähtis nälkäOta tästä mukaan.
Tää on hyvä idea kun lapset puolisoineen tulee syömään. Tai appivanhemmat.Leipoisitte välillä.
Köpsy se on tuommonen mimosankukkaOllaanpas sitä nyt herkkiä
Ei tehty kun ei ollu yllättäen sittenkään syöjiä.me jo koeponnistettiin nachopaistos, mites teillä?
Hyviä rehvejä, hemmotelkaa toisianne.Taitaa olla smäigät vaan katsojan silmissä. Mutta mulla on tänään treffit!
Eikä niitä paisteta ihan kypsäksiPipari on kyl semmoinen juttu, et aina puolet taikinaa menee raakana suihin ennen kuin pääsee laittamaan mitään uuniin.
Mä siivosin juuri viileäkaapin, siellä oli tomaattipussi ja salaatti jotka oli ilmeisesti tsaari Nikolai II jämiäEi tehty kun ei ollu yllättäen sittenkään syöjiä.
Kermatkin viskasin mäelle. Oli muuten harvoja kertoja kun meillä heitetään ruokaa roskiin ja otti koville!
Oliko hyvää? Miten laitoit?
Eihän tässä mitään pula-aikaa eletä mutta on se vaan jännä miten ruoan roskiin paiskominen tuntuu todella pahalta.Mä siivosin juuri viileäkaapin, siellä oli tomaattipussi ja salaatti jotka oli ilmeisesti tsaari Nikolai II jämiä
Ole hyvä.. vaikka en Tiffanyä tehnytkään. En tiedä kuka on Damon Salvatore tai mikä on Vamppyyripäiväkirjat, varmaan joku tissiposkikiiltokuvapoikateinisarja?Kiitos Lunis tästä, tää on ihana, täst tulee mieleen yks mun lempi kohtauksista vamppyyripäiväkirjois. Damon Salvatoore oli discossa tyttöjen kanssa.
Hattaran kuvia Päätön ja Aksu, sit ku kellahatte.
Lunis meniki jo köllii, mä meen kans.
Kyllä ne ainakin matonkuteiksi vielä kelpaa!Eihän tässä mitään pula-aikaa eletä mutta on se vaan jännä miten ruoan roskiin paiskominen tuntuu todella pahalta.
Viikatessani viikolla noita mummin keittiöpyyheliinoja tulin siihen tulokseen, että hälläkin ottaa koville viskata edelleen käyttökelpoista pois, mutta jos reikää on enempi kuin kangasta niin kyllä siitä voip jo mun mielestä luopua.
Naurettiin mummin kanssa ihan kippurassa kun mietittiin mihin niitä nyt vois vielä kuitenkin käyttää.
Enkäpä olis muuten välttämättä ikinä tuota piisiä saanut kuulla kokonaan, jos et olis linkannu.Ole hyvä.. vaikka en Tiffanyä tehnytkään. En tiedä kuka on Damon Salvatore tai mikä on Vamppyyripäiväkirjat, varmaan joku tissiposkikiiltokuvapoikateinisarja?
Ainoat oikeat vampyyrit on Vampirella tai Dracula, jos minulta kysytään.
Oli hyvää. Tein jiilihasta eräänlaisen kastikkeentapasen ja kaadoin sen maissikolmioiden päälle. Piilotin virheet juustoraasteen alle. Uunitin noin 10 minsaa niin että juustot suli....Oliko hyvää? Miten laitoit?
Enkäpä olis muuten välttämättä ikinä tuota piisiä saanut kuulla kokonaan, jos et olis linkannu.
Damon Salvatore:
katso liitettä 368