The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Aivan vitun harvinaista. Sain miehen suostuteltua, että lähdetään päivällistämään ulos! Se ei koskaan jaksa lähtee mukaan ja aina ulisee hinnoista, nyt ei sanonu muuta ku "joo mennään vaan".

Otan ison salaatin marinoiduilla oliiveilla ja paprikalla ja suurella vuohenjuustokiekolla, sekä 24cl kuivaa valkoviiniä.
 
Mä siivosin juuri viileäkaapin, siellä oli tomaattipussi ja salaatti jotka oli ilmeisesti tsaari Nikolai II jämiä :devil:
Eihän tässä mitään pula-aikaa eletä mutta on se vaan jännä miten ruoan roskiin paiskominen tuntuu todella pahalta.

Viikatessani viikolla noita mummin keittiöpyyheliinoja tulin siihen tulokseen, että hälläkin ottaa koville viskata edelleen käyttökelpoista pois, mutta jos reikää on enempi kuin kangasta niin kyllä siitä voip jo mun mielestä luopua.
Naurettiin mummin kanssa ihan kippurassa kun mietittiin mihin niitä nyt vois vielä kuitenkin käyttää.:D
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Lunatic
Kiitos Lunis tästä, tää on ihana, täst tulee mieleen yks mun lempi kohtauksista vamppyyripäiväkirjois. Damon Salvatoore oli discossa tyttöjen kanssa.:love:

Hattaran kuvia Päätön ja Aksu,:love: sit ku kellahatte.
Lunis meniki jo köllii, mä meen kans.
Ole hyvä.. vaikka en Tiffanyä tehnytkään. En tiedä kuka on Damon Salvatore tai mikä on Vamppyyripäiväkirjat, varmaan joku tissiposkikiiltokuvapoikateinisarja? :cool:
Ainoat oikeat vampyyrit on Vampirella tai Dracula, jos minulta kysytään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Eihän tässä mitään pula-aikaa eletä mutta on se vaan jännä miten ruoan roskiin paiskominen tuntuu todella pahalta.

Viikatessani viikolla noita mummin keittiöpyyheliinoja tulin siihen tulokseen, että hälläkin ottaa koville viskata edelleen käyttökelpoista pois, mutta jos reikää on enempi kuin kangasta niin kyllä siitä voip jo mun mielestä luopua.
Naurettiin mummin kanssa ihan kippurassa kun mietittiin mihin niitä nyt vois vielä kuitenkin käyttää.:D
Kyllä ne ainakin matonkuteiksi vielä kelpaa!

Meillä kun tyhjennettiin isovanhempien talo sen jälkeen kun mummo joutui palvelutaloon, siellä oli muovikasseihin säilöttynä varmaan kaikki leipäpussin sulkijat ja viilipurkit mitä on ikinä taloon kertynyt. Ja mehuja ja hilloja 5 vuoden takaa, vaikka joka vuosi piti keittää uudet

Mummo oli sitä ikäluokkaa joka yritti parhaansa mukaan ruokkia ja vaatettaa perheensä sodan jälkeisen pula-ajan aikana. Mitään ei heitetä pois, koska aika tavaran kaupihtee.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ole hyvä.. vaikka en Tiffanyä tehnytkään. En tiedä kuka on Damon Salvatore tai mikä on Vamppyyripäiväkirjat, varmaan joku tissiposkikiiltokuvapoikateinisarja? :cool:
Ainoat oikeat vampyyrit on Vampirella tai Dracula, jos minulta kysytään. :)
Enkäpä olis muuten välttämättä ikinä tuota piisiä saanut kuulla kokonaan, jos et olis linkannu.
Damon Salvatore:love::
upload_2015-11-15_14-52-11.jpeg



 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä