The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muikka muit :)!

Hengissä selvitty :D, kintut tärviöllä ja ihanasti vatkulina, poskilihaksetkin aivan kipeinä ja hintsusti taitaa tuossa ottanahassakin jotain hassua olotilanpoikasta olla havaittavissa:notworthy:...mutta ei kuulkaas haittaa pätkääkään, koskapa eilettäin oli aivan älyttömän hauskaa :)!

Tyrkkää muutes aamutee...päiväteetä kehiin ja pitemmän puoleista päiväpalasta :)...sekä outoon aamupäivän hiljaisuuteen totuttelua :)
Kyllä ne olot siitä paranee ja lähtee, pääasia kun on ollut kivaa :)
 
Spencer Hastings


Löytyi ihan kivoja asioita kirpparilta, aika syksyisissä väreissä. Kengätkin sekä peniseläimelle että mulle.

Miks kaikki on darrasssaaa kukaan ei lähde mun kans brunssille :(
 
Spencer Hastings
Tuli tässä munakokkelia laittaessa mieleen, että mikä on teidän ykkösmauste, jos vaikka perinteiset suola ja mustapippuri luetaan pois?

Mä laitan timjamia vähän kaikkeen. Ja maustekastikkeista sienisoijakastiketta lorahtaa oikeastaan ihan jokaiseen lämpimään ruokaan.
 
Eipä mullakaan mitn ykkösmaustetta ole, mä laitan aina vähän sitä sun tätä joukkoon.

Jaahas, josko sitä nyt sais jotain otetta tästäkin päivästä kun on huolella syönytkin :)...suihkuun ja sitten tuumailemaan jatkoliikkeitä :), sitä vois vaikka jatkaa tuota eilisiltaista paskartelua, tosin ihan heti en vilkaise eilisiä aikaansaannoksiani :D, sitä voi olla tiedossa hiljaista hetkeä jos toistakin taiteellista mielialaani tulkitessani :D:barefoot:
 
Tuli tässä munakokkelia laittaessa mieleen, että mikä on teidän ykkösmauste, jos vaikka perinteiset suola ja mustapippuri luetaan pois?

Mä laitan timjamia vähän kaikkeen. Ja maustekastikkeista sienisoijakastiketta lorahtaa oikeastaan ihan jokaiseen lämpimään ruokaan.
Mä laitan basilikaa ja ruohosipulia lähes kaikkeen. Tuoreena, suoraan ruukusta. Muutenkin käytän paljon tuoreita yrttejä

Onneksi kaupassa on hyvät valikoimat, en viitsi kasvattaa
 
Mitä te meuhkaatte täällä!?:coffee:
Minä vasta heräsin.:cool: *venyyyyyyyyyyy*

Miten tää sunnuntain eka kahvi maistuukin niin paljon paremmalta kuin viikolla juotu.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä