Ei sovi mun kielen päälle.Miska ja Muska?
Ei sovi mun kielen päälle.Miska ja Muska?
Mää kyllä saatan joskus töksäyttää aika rumastikin kelle tahansa ajattelematta oikeestaan mitä sormet näppikseltä mailmalle syytävät.Ei oo mulla tapana. Enkä mä voi muiden puolesta puhua.
en mä ainakaan ole huomannu tollasta.Ei suinkaan, ketjussa näyttää olevan ihan OK että nimitellään ihan täpöllä päin näköä.
Mitä suorempi, sen parempi. Jotkut harmaat ainakin sen osaa, että esim "vittu mikä noita-akka!", jees, se on suoraa. Etenkin jos se on perusteltua. Jos haluu sanoo vaikka, että mä oon paskapää, silloin kun olen ollut, niin se voi olla jopa totta ja rehellistä.mä ainakin osaan tuon.
Missasin siis.Eikun se kun kommentoin kysymykseen miksi Peyote suutahti toisessa ketjussa.
No jos juuri Sinä et sitä ole huomannut niitä sitten sitä ei varmaan ole olemassakaan.en mä ainakaan ole huomannu tollasta.
Jos kyseessä on sauhu-Santtu olut, on ne kaikki varattu miulleOluen makuiset ruoat on tehty meille miehille.
Lapanen ja RukkanenMiska ja Muska?
Hoppuhousu. On täs vielä viis minuuttia aiḱaa.Poirotti alkaa, moikka!
Höh eikäLapanen ja Rukkanen
Tähti ja TuikeHöh eikä
22.00 haikalojaHoppuhousu. On täs vielä viis minuuttia aiḱaa.
no nyt meni herne nokkaan.No jos juuri Sinä et sitä ole huomannut niitä sitten sitä ei varmaan ole olemassakaan.
Koska mulla oli muinon kuningas Arthur, niin toiselle nimeksi Morgan, vääntyy vaikka morruksi tai mouruksi.Pitäis miettiä kivoja nimiä tyttökissoille, siis jos saadaan kisut.
Mullekin.Mulle tuli tätä sivua lukiessa dejavu- ilmiö.
Ne mitään nimiä tartte, ei katti välitä onko nimi vai eiPitäis miettiä kivoja nimiä tyttökissoille, siis jos saadaan kisut.
Kattele kalenteristaPitäis miettiä kivoja nimiä tyttökissoille, siis jos saadaan kisut.
...jos meille tulis kissoja, tai jos mä en olis siltä osin pahasti viallinen ja mä saisin nimetä ne, mitä en todellakaan siinä tapauksessa saisi mutta jos kuitenkin, niin ne kisumisuset olis sukupuolesta riippumatta Möttönen ja Lutunen <3Pitäis miettiä kivoja nimiä tyttökissoille, siis jos saadaan kisut.
Kai sä tiedät ettei toi jos ole tarkoitettu semmoseksi?tästä olis helppo vetää herne nenään jos haluais.
nyt menen oikeesti lämmittään sitä saunaa.