Sitä ajattelinkin seuraavaksi kokeilla.Karpalo- kinuski kuulostaa hyvältä
Sitä ajattelinkin seuraavaksi kokeilla.Karpalo- kinuski kuulostaa hyvältä
Minä ja suuri suuni. oletan.Miksi, täh? Vastahan rekkas
Siinä se kai onkin, että mä ja sä töksäytellään suoraan ja jotkut pulisevat sitä ja tätä hoksaamatta että tuli sanottua jollekulle...Puuttuuko osa viesteistä? Samaa mieltä siitä että ei kannata olettaa. Mutta usein se olettaminen on oikeasti tarkoitushaluista ilkeilyä verhottuna mukamas johonkin ihmettelyyn. Mä arvostan sitä kun sanotaan aika suoraan pahasti, eikä rivienvälistä.
Siis toi jankutus tuhmasta seksistä?Minä ja suuri suuni. oletan.
Eikun se kun kommentoin kysymykseen miksi Peyote suutahti toisessa ketjussa.Siis toi jankutus tuhmasta seksistä?
Miusta tuo oli vähän pliisun makuinen. Kerro sitten mitä sie tykkäsit.Sitä ajattelinkin seuraavaksi kokeilla.
Jos mä tekisin sulle samalla mitalla, sanoisin, että sä olet varmaan aina ilman paitaa koska eihän sun luisuilla hartioilla mikään voi kuitenkaan pysyä. Sitten olisin ihan viattomana, että mistä mä oisin voinut tietää, että olet jostain onnistunut löytämään sopivia paitoja, voi että.Peyote veti oikein kunnolla porot nokkaan mun jutuista... pakko kyllä myöntää, että en ajatellut asiaa hänen kannaltaan, mutta näyttääkö teistä siltä, että vittuilen hänelle tahallaan? Miten minun pitäisi muuttaa ilmaisuani, ettei hän loukkaannu kommenteistani?
villasukat jalkoihin äkkiä.Varpaita palelee  
Lämmitä niitä uunissaVarpaita palelee  
Kyllä se sen hoksaa. Jotkut äijät kai luulee, että se on joku hieno taktiikka saada naisia tai jotain.Siinä se kai onkin, että mä ja sä töksäytellään suoraan ja jotkut pulisevat sitä ja tätä hoksaamatta että tuli sanottua jollekulle...
Älä kersku! Hotelllihuoneessa ei oo saunaa. Ja suihkukin oli ahdas. Eikä ollut edes shampoota.piti se sauna laittaa lämpeneen.
niin tyhmiä "äijiä" ei olekkaanJotkut äijät kai luulee, että se on joku hieno taktiikka saada naisia tai jotain.
Oluen makuiset ruoat on tehty meille miehille.Miusta tuo oli vähän pilsun makuinen. Kerro sitten mitä sie tykkäsit.
Höh enkä lämmitä uunissa.  Lämmitä niitä uunissa
en en. läksin jo 10 minuuttia sitten sytyttämään tulia, puut sentään sain haettua mutta silti jumitan tässä.Älä kersku! Hotelllihuoneessa ei oo saunaa. Ja suihkukin oli ahdas. Eikä ollut edes shampoota.
älä luule, että jos sä et itse ole tyhmä, etteikö kukaan mies olisi.niin tyhmiä "äijiä" ei olekkaan
Miska ja Muska?Pitäis miettiä kivoja nimiä tyttökissoille, siis jos saadaan kisut.
Ei suinkaan, ketjussa näyttää olevan ihan OK että nimitellään ihan täpöllä päin näköä.No eikä.
Ketjuun voi vastata menemättä henkilökohtaisuuksiin.
Mulle on yhdentekevää, mä itseasiassa tykkään kiisteläki. Mutta sä kysit ja mä vastasin niin kuin asian näin.
mä ainakin osaan tuon.sanotaan aika suoraan pahasti, eikä rivienvälistä.
Ei oo mulla tapana. Enkä mä voi muiden puolesta puhua.Ei suinkaan, ketjussa näyttää olevan ihan OK että nimitellään ihan täpöllä päin näköä.
tästä olis helppo vetää herne nenään jos haluais.jos sä et itse ole tyhmä