Mä voisin hoitaa sunkin haaremiasi.ja mulla menis hermot aika äkkiä haaremin kanssa.
Mä voisin hoitaa sunkin haaremiasi.ja mulla menis hermot aika äkkiä haaremin kanssa.
Mun mielestä se kuulostaa lähinnä typerältä, semmonen joku vanha jäänne ajoilta ku seksistä ei oikein voinu puhua. Et hihii katso tuhmat kuvatMä ymmärrän, mutta kun se mua just kiukuttaakin! Ei seksi ole tuhmaa, ei nakuilu ole tuhmaa, ei mikää mikä on sallittua tai luvallista (laillista), voi olla tuhmaa.
No se on sekä ärsyttävää että huvittavaa. Ja vähän säälittävääkin.Mun mielestä se kuulostaa lähinnä typerältä, semmonen joku vanha jäänne ajoilta ku seksistä ei oikein voinu puhua. Et hihii katso tuhmat kuvat
Että sinällään ymmärrän ärsytyksen vaikka itseä enemmänki huvittaa.
Hmmm...ok, eli rekisteröityneitä ei saa vahingossakaan arvostella, mutta harmaille voi laittaa paskaa niskaan sen minkä kerkeää?Höm. Ehkä ei kannattaisi heitellä vastauksiin henkilökohtaisia olettamuksia. Ei peyoten lantiosta eikä siitä että mä olisin jotenkin seksialan ammattilainen.
Jotkut loukkaantuvat helpommin kuin minä.
en suosittele sitäkään, harmaat on kostona jossain vaiheessa kimpussa kun hyeenalauma.harmaille voi laittaa paskaa niskaan sen minkä kerkeää?
No eikä.Hmmm...ok, eli rekisteröityneitä ei saa vahingossakaan arvostella, mutta harmaille voi laittaa paskaa niskaan sen minkä kerkeää?
Heh... okei. No, tällai sitä (ehkä) oppii. Onneksi tämäkin on vain valintakysymys ja jos alkaa kasvamaan liian iso kyrpä otsaan, voi lähteä litomaan hyvillä mielinen suosittele sitäkään, harmaat on kostona jossain vaiheessa kimpussa kun hyeenalauma.
pitkämuistinen semmonen.
Ymmärrän pointtisi. Minä en vain vielä ole adaptoitunut palstan kirjoittamattomiin sääntöihin... ja oikeasti, minä en tajunnut millään tavoin loukkaavaksi kysyä sitä Peyoten helyjuttua ja toisaalta en näkisi siinäkään mitään pahaa jos sinä sattuisit olemaan seksin ammattilainen. Me olemme kuitenkin anonyymejä toisillemme.No eikä.
Ketjuun voi vastata menemättä henkilökohtaisuuksiin.
Mulle on yhdentekevää, mä itseasiassa tykkään kiisteläki. Mutta sä kysit ja mä vastasin niin kuin asian näin.
Mä haluaisin mömmöjä mutta ei ole.
mutta älä sorru selittelyyn jälkeenpäin.opettele se paljonpuhuttu piilovittuilu.
Otappas nyt vaan rauhallisesti ja hyväksy anteeksipyyntöni.Mä haluaisin mömmöjä mutta ei ole.
Ymmärrän pointtisi. Minä en vain vielä ole adaptoitunut palstan kirjoittamattomiin sääntöihin... ja oikeasti, minä en tajunnut millään tavoin loukkaavaksi kysyä sitä Peyoten helyjuttua ja toisaalta en näkisi siinäkään mitään pahaa jos sinä sattuisit olemaan seksin ammattilainen. Me olemme kuitenkin anonyymejä toisillemme.
Hereillä ollaan. Nyt juodaan aamukahvia .Ootteko hereillä vai ootteko ryypänny ittenne sammuksiin?
Kyllä mä san haluta. Usein on sellainen olo.
Okke, siis päiväkaffeaHereillä ollaan. Nyt juodaan aamukahvia .
saat tietenki. mä luulin että sulle oli iskeny joku pikaflunssa.Kyllä mä san haluta. Usein on sellainen olo.
Ei oo. Hieman paha mieli, ei muuta. En tiedä onko muilla ikinä semmoista oloa.saat tietenki. mä luulin että sulle oli iskeny joku pikaflunssa.
ai mulla vai. on kuule kroonisena.Hieman paha mieli, ei muuta.