Mistä johtuu?ai mulla vai. on kuule kroonisena.
Mistä johtuu?ai mulla vai. on kuule kroonisena.
Nih
Mie teen, joskin ihan näppituntumalla. Kuukkelilla löytyy useita hyviä ohjeita.Tekeekö joku itse mysliä? Hyvää reseptiä kaipailen.
semmosen mä osaisin tehdäHarmi kun ei oo juustokakkua kahvin kaveriksi
Tai edes muutama karnevaali-keksi. Keittiön kaapissa oli hylly, jossa oli piilossa keksit ja muut hiljaa rapisteltavat pakkaukset. Nyt hylly on täynä EloveenaaNih
Harmi kun ei oo juustokakkua kahvin kaveriksi
Nuo katalat oliot .Tai edes muutama karnevaali-keksi. Keittiön kaapissa oli hylly, jossa oli piilossa keksit ja muut hiljaa rapisteltavat pakkaukset. Nyt hylly on täynä Eloveenaa
Niisk, ei hedelmä- ja salmiakkikaloja, ei suolapähkinöitä, ei raffeleita, ei suolakeksejä. Niisk.Nuo katalat oliot .
Jos yhtään lohduttaa ei miullakaan oo mitään namia .Niisk, ei hedelmä- ja salmiakkikaloja, ei suolapähkinöitä, ei raffeleita, ei suolakeksejä. Niisk.
Feel your pain, sister.Jos yhtään lohduttaa ei miullakaan oo mitään namia .
Apoteekissa.koska kerran mömmöjä ei ole. Missä niitä myyään, jossain puistossako?
ne kyselee siellä että resepti pitäs olla.Apoteekissa.
Pitäähän sitä sentäs joku roti olla syömähommissakinPaikkailen eilistä kasvismässytystäni makkaralla.
Ahane kyselee siellä että resepti pitäs olla.
Tuo mustaherukka oli miusta hyvää.Nää on muuten aika nameja
http://www.valio.fi/tuotteet/artikkeli/vahemman-sokeria-ja-enemman-marjaa---herkuttele-uusilla-valio-marjakeitoilla/
Lisukkeeksi puuro, luonnonjogurtti tai mysli. Tai ehkä mysli jogurtin kanssa, täytyy testata.
Jos et kuitenkaan menisi? Musta on kiva pulista kanssasi.Miten tän tunnuksen voi poistaa? Katselen mielenkiinnosta sitä jotain av:tä, josko siellä syntyisi jotain kehittävää keskustelua.
Puuttuuko osa viesteistä? Samaa mieltä siitä että ei kannata olettaa. Mutta usein se olettaminen on oikeasti tarkoitushaluista ilkeilyä verhottuna mukamas johonkin ihmettelyyn. Mä arvostan sitä kun sanotaan aika suoraan pahasti, eikä rivienvälistä.Höm. Ehkä ei kannattaisi heitellä vastauksiin henkilökohtaisia olettamuksia. Ei peyoten lantiosta eikä siitä että mä olisin jotenkin seksialan ammattilainen.
Jotkut loukkaantuvat helpommin kuin minä.
Nainen meni aputeekkiin ja pyysi arsenikkia myrkyttääkseen miehensä.ne kyselee siellä että resepti pitäs olla.
Miksi, täh? Vastahan rekkasJos et kuitenkaan menisi? Musta on kiva pulista kanssasi.
Karpalo- kinuski kuulostaa hyvältäNää on muuten aika nameja
http://www.valio.fi/tuotteet/artikkeli/vahemman-sokeria-ja-enemman-marjaa---herkuttele-uusilla-valio-marjakeitoilla/
Lisukkeeksi puuro, luonnonjogurtti tai mysli. Tai ehkä mysli jogurtin kanssa, täytyy testata.