mulla ei oo menny.Jos syö niitä liikaa ni voi mennä maha kuralle. Tiedän tämän koska
mulla ei oo menny.Jos syö niitä liikaa ni voi mennä maha kuralle. Tiedän tämän koska
Jep oikeinKoska joku kaveri oli niin tehnyt ja kertoi
Et syöny tarpeeksimulla ei oo menny.
Mulla on jo jokunen summa säästötilillä pahan päivän varalle, lisätty tässäkin kuussa, mut ehkä oon vaan raha-asioiden kans lähes yhtä neuroottinen ko siivoamisen En mielelläni kajoa säästötilille.Aina täytyy säästää pahan päivän varalle
Mulla on jo jokunen summa säästötilillä pahan päivän varalle, lisätty tässäkin kuussa, mut ehkä oon vaan raha-asioiden kans lähes yhtä neuroottinen ko siivoamisen En mielelläni kajoa säästötilille.
Nordax maksaa parasta korkoa (1,65%) jos säästötiliä kaipaa. Rahastot ja osakkeet ovat hyvä vaihtoehto, mutta tällä hetkellä yliarvossaan ja korjausliikettä odotetaan.Mulla on ihan sama periaate. Ja kokemuksella voin todeta, ettei kannatakaan. Viimeksi kun päätin käyttää säästötililtä talvirenkaisiin, tuli lähes heti sen perään ero ja se himputin autokin jäi eksälle.
täytyy ajatella kukkahattutätien tunteita.Mua muuten alkoi ärsyttää täysin turhanpäiväinen asia. Nimittäin sexhibition-messujen radiomainos. Kun siinä sanotaan että "tuhma ohjelma" . Ja mä en sit millään ymmärrä, mitä tuhmaa on seksissä ellei oo pettämässä puolisonaan ja toimii lain puitteissa.
Onhan se tuhmaa jos siellä esitellään entiseen tapaan naimista lavashowna yms?Mua muuten alkoi ärsyttää täysin turhanpäiväinen asia. Nimittäin sexhibition-messujen radiomainos. Kun siinä sanotaan että "tuhma ohjelma" . Ja mä en sit millään ymmärrä, mitä tuhmaa on seksissä ellei oo pettämässä puolisonaan ja toimii lain puitteissa.
Paheksun juopotteluaHeiii!
Tällä kertaa jossain himputin airport-hotellissa. Hidas netti enkä jaksa nousta ottamaan mokkulaa -ennenko olut loppuu ja on pakko
Mitä tuhmaa siinä on, jos vapaat ihmiset naivat keskenään ja muut katsovat? En tajua, en sit millään.Onhan se tuhmaa jos siellä esitellään entiseen tapaan naimista lavashowna yms?
Tuhma on aika subjektiivinen käsite.Mitä tuhmaa siinä on, jos vapaat ihmiset naivat keskenään ja muut katsovat? En tajua, en sit millään.
... selvästi olet kuunnellut Pekka Puskan oppejaJospa sitten Poirottia Areenasta ja vähän sipsiä ja limppaa
Mä olen nainut lavalla straponilla naista. Eikä siinä ainakaan ollut mitään tuhmaa. Ihana nainen!Tuhma on aika subjektiivinen käsite.
Miten olisi, voisitko itse mennä lavalle naimaan jonkun randomin miehen kanssa?
Kai se tuhma merkitsee eri asioita kullekkin. Joillekin voi olla tuhmaa seksi tuntamattomien kanssa muiden katellessa tai vaikka sm tai pissileikit. Toisille voi olla tuhmaa jokin " tavallisempi " seksi.Mua muuten alkoi ärsyttää täysin turhanpäiväinen asia. Nimittäin sexhibition-messujen radiomainos. Kun siinä sanotaan että "tuhma ohjelma" . Ja mä en sit millään ymmärrä, mitä tuhmaa on seksissä ellei oo pettämässä puolisonaan ja toimii lain puitteissa.
Kai se tuhma merkitsee eri asioita kullekkin. Joillekin voi olla tuhmaa seksi tuntamattomien kanssa muiden katellessa tai vaikka sm tai pissileikit. Toisille voi olla tuhmaa jokin " tavallisempi " seksi.