Ekalla sivulla, linkki tais viedä tokalle sivullelinkki löyty muttei omaa kommenttia.
Ekalla sivulla, linkki tais viedä tokalle sivullelinkki löyty muttei omaa kommenttia.
no ihan tottahan mä siellä puhuin.Ekalla sivulla, linkki tais viedä tokalle sivulle
Aivan. Ja jos tämä poistuis, tulis uusino ihan tottahan mä siellä puhuin.
Mulla lähestyy 22000Mä aattelin kanssa, et olin muistaakseni kirjoittanu tonne ketjuun, löytyhän se sieltä..
Heeeeeeiii. enää 78 viestiä niin tulee 10 000 täytee
Niin on ja mää olin tuolloin hospitaalihoidossa, enkä ole päässyt mukaan kivanpitoon
Vaihdoin just, ihme kun se näkyy jo muillekkinSullakin näkyy taas eri avatarkuva
IltapäivääIltapäiviä..
Mä en kyllä kauheesti oo täällä kirjotellu, muutakuin tässä ketjussa ja sitte siinä aiemmassa ihan loppuvaiheessa.Mulla lähestyy 22000
Jolleikin voi silti näkyä vanhakinVaihdoin just, ihme kun se näkyy jo muillekkin
Sulla on elämääkinMä en kyllä kauheesti oo täällä kirjotellu, muutakuin tässä ketjussa ja sitte siinä aiemmassa ihan loppuvaiheessa.
No toisinaan tuntuu siltä että muka olis Välillä musta vaan tuntuu, että mulla on puhelin liimautunu kouraan ja läppäri syliinSulla on elämääkin
Mäkin tein nikin vasta tän ketjun myötä. Vanhassa ketjussakin taisin jotain harmaana kirjoittaa ihan sen loppuvaiheessa.
10 vuotta sitten tänne eksynyt silloisen kirpputorin kautta
Vaihdellen siisNo toisinaan tuntuu siltä että muka olis Välillä musta vaan tuntuu, että mulla on puhelin liimautunu kouraan ja läppäri syliin
mitä teitku sain piiiiitkän bannin sieltä..
Emmä tehny mitään, ne modet ei vaan tykänny musta..mitä teit
Joo. Nyt on ollu vähän vilkkaampaa taas toi irl-elämä ja oon joutunut oikeesti tekeen työtä sen eteen, että mä pidän puhelimen vähän kauempana, enkä näprää sitä koko aikaa, ko mä oon melkoinen someriippuvainen. Mut mä oon aika hyvin onnistunu, ainaki omasta mielestäVaihdellen siis
niinpä niinEmmä tehny mitään, ne modet ei vaan tykänny musta..
ota vaikka joku kauppakuitti ja taittele sitä joutessas.enkä näprää sitä koko aikaa,
No oikeesti mä kuuluin siihe paljon puhuttuun sisäpiiriin, jota ei siis tietysti ollu, ei missään tapauksessa siisniinpä niin
lääkärin pelotteluun.Mites päättömän sormileikkaus meni?