The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sulla on elämääkin :D

Mäkin tein nikin vasta tän ketjun myötä. Vanhassa ketjussakin taisin jotain harmaana kirjoittaa ihan sen loppuvaiheessa.

10 vuotta sitten tänne eksynyt silloisen kirpputorin kautta :oops: :D
No toisinaan tuntuu siltä että muka olis :D Välillä musta vaan tuntuu, että mulla on puhelin liimautunu kouraan ja läppäri syliin :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
niinpä niin
No oikeesti mä kuuluin siihe paljon puhuttuun sisäpiiriin, jota ei siis tietysti ollu, ei missään tapauksessa siis :D
Meillä oli aika useesti erään nimimerkin kanssa sanomista ja sit viimitteeks mä olin syypää, koska haastoin tahallani riitaa ja kiusasin ja mitä kaikkea sieltä mahto silloin syyks tulla, mut jotain tollasta. Vaikka mähän en mielestäni siis oikeesti tehnyt mitään.

Sit meillä oli sellanen oma foorumi, kunnes mulla alko kypsyttään se touhu, kun siellä ollu ku se kymmenkunta ihmistä ja lähdin sieltä lätkimään ja sit mä tulin tänne.
 
Mites päättömän sormileikkaus meni?
lääkärin pelotteluun.
ajoin turhaan poriin sen takia että lääkäri halusi katsoa etukäteen mitä leikkaa. sanoin sille aika ikvävään sävyyn että ei tullu mieleen katella ja leikata heti perään, ei tarttis ajella pitkin maakuntaa esittelemässä sormea. :mad: ja vähän muutakin.
siihen se jäi tuoliinsa naama punasena 5 minuutin taivastelun jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä