The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Normaali proseduuri lekrulta jos ei ole kuvia.

Additktoituminen tänne on kyllä helppoa. Onneksi en sentään puhelinta räplää, mutta heti kun tulee paska juttu eteen, pitää katsoa tänne saisko inspistä sivuuttaa se paska juttu :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
lääkärin pelotteluun.
ajoin turhaan poriin sen takia että lääkäri halusi katsoa etukäteen mitä leikkaa. sanoin sille aika ikvävään sävyyn että ei tullu mieleen katella ja leikata heti perään, ei tarttis ajella pitkin maakuntaa esittelemässä sormea. :mad: ja vähän muutakin.
siihen se jäi tuoliinsa naama punasena 5 minuutin taivastelun jälkeen.
Jos sen pitikin mennä nyt noin että ensin katsotaan ja myöhemmin leikataan? Vai olisko tänään pitänyt leikatakin?
 
lääkärin pelotteluun.
ajoin turhaan poriin sen takia että lääkäri halusi katsoa etukäteen mitä leikkaa. sanoin sille aika ikvävään sävyyn että ei tullu mieleen katella ja leikata heti perään, ei tarttis ajella pitkin maakuntaa esittelemässä sormea. :mad: ja vähän muutakin.
siihen se jäi tuoliinsa naama punasena 5 minuutin taivastelun jälkeen.
Löysit lääkärin joka ei ole ennen sormea nähnyt?
Olisit järkyttänyt häntä lisää ja kysynyt, että ”Arvaa missä tää on ollut”?
 
IhQ
Voi huoh ku väsyttää. Kahvit keitin just ja eka kupillista hörppäilen täs. Mies läks harrastukseen heti kun pääsin töistä kotiin..en ehtiny ees kysyä (enkä tajunnu) et miten sen lääkärireissu meni. Nysse sit on siellä eikä ehdi kuitenkaan vastaamaan. Tarttee oottaa pari tuntia.
Tuleepas tänään lyhyitä lauseita. En tiä mitä tuon työpaikan suhteen ny ajattelis taas.
 
Minun päätä ei onneksi tarvitse edes tutkia. Viimeksi kun kuvattiin, löytyi sieltä aivojen tilalta rusina. Sekin kuulema pilaantunut :)
Mulla on kaksi aivosolua. Ne vaeltaa. Milloin tarttee lukea, kirjoittaa tai ajatella niin toivois, että molemmat eksyis korvien väliin. Niin käy harvoin. Yleensä viihtyvät vatsassa ja sen vuoksi mulla on aina nälkä ja jatkuva jano. Mut milloin molemmat ovat munaskuissa niin sit vaan vituttaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä