Oli mullakin vaihtunut yön aikana se vanha ja piti vaihtaa uusi takaisinJep jep. Mulla tosin vaihtelee toi avatar kolmen uusimman välillä, kun kaksplussa ei ilmeisesti tahdo muistaa, mikä se nykyinen pitää olla
Oli mullakin vaihtunut yön aikana se vanha ja piti vaihtaa uusi takaisinJep jep. Mulla tosin vaihtelee toi avatar kolmen uusimman välillä, kun kaksplussa ei ilmeisesti tahdo muistaa, mikä se nykyinen pitää olla
Mä tyydyn vaan sweet&sour jauhelihakastikkeeseen ja täysjyväspaghettiin Ei jaksa mitään sen erikoisempaa.Jotain heitän-tähän-kaikkea wokkia? Tai härkäpapumakaronilaatikkoa? En mä osaa
Mutta koska MersuAlastulon avatarta on ihan outo katsella, ei ollenkaan tunnista
Papumössölläkin taas eri?
Mullaki näky itelle se edellistä edellinen, piti sitte vaihtaa toi takasiOli mullakin vaihtunut yön aikana se vanha ja piti vaihtaa uusi takaisin
Noko mää kävin eilen yhen eksän tykönä, se on nykyään yks parhaita ystäviä. En oo koskaan tavannu toista ihmistä, jonka seurassa oleminen olis yhtä mutkatonta. Ei meillä oikeastaan oo paljoa mitään yhteistä, mutta sen kanssa on vaan joku juttu et tullaan uskomattoman hyvin toimeen ja yhdessäolo on helppoa.
Se sai diagnoosin tos pari päivää sitten, ja nyt on helpompi ymmärtää sitä kun tietää, että sen ongelmille on oikea syy. Sen näkemisestä jää aina semmonen "mitäpä jos"-fiilis
Ei se paha ole, alkuun outo kun tottunut muunlaiseenMä tyydyn vaan sweet&sour jauhelihakastikkeeseen ja täysjyväspaghettiin Ei jaksa mitään sen erikoisempaa.
Mutta koska Mersu
Vaikka mun päätä yritetään kokoajan kääntää.
Mutta näitähän pyritään korjaamaan mahdollisimman pianMullaki näky itelle se edellistä edellinen, piti sitte vaihtaa toi takasi
Sepä se. Me ollaan tunnettu 11 vuotta ja vieläkin on samanlainen fiilis sen seurassaNo tuollaista just. Kuin olisi jotenkin tuntenut aina ja tosiaan joku "yhteys".
Onhan tuo mitä jos vähän sellainen kökkö fiilis. Jos ei kuitenkaan tiedä olisko mahkuja tms jollekin jutulle vai ei.
Toivottavasti ei mikään "paha" diagnoosi.
No juu kaikkeen tottuu.. tai jotainEi se paha ole, alkuun outo kun tottunut muunlaiseen
Tottuuhan silmä tuohonkin
Alkupalaksi friteeeattuja neulamuikkuja parin dipin kanssa, pääruoka poronkäristys pottuvoin kanssa. Jälkkäriksi hilla ja mustikka jäädykettä jäätelön ja karpalokastikkeen kera.
Tottuu tottuu. Ja olis pitänyt laittaa tuon outo sanan kohdalle erilainenNo juu kaikkeen tottuu.. tai jotain
Keksippä nyt jotain muuta tekemistä itsellesi kuin muiden ketjujen linkittäminen viesteihin ja lainauksiin
mitä jäätelöä?
Nii-in, tiedä sitten mistä tuollainen johtuu.Sepä se. Me ollaan tunnettu 11 vuotta ja vieläkin on samanlainen fiilis sen seurassa
Ei mikään hengenvaarallinen diagnoosi, mut vakavin juttu siinä on todennäköinen lapsettomuus.
Saanks mä udella, että minkäinen sun lapsi/lapset on.?Lapseni ennakoi ja soittaen kerjäs rahaa mun seuraavasta eläkkeestä, eli 3.11
Kyllä se on aina lapsia halunnu, mut on se aina puhunu aavistavansa ettei varmaan saa omia. Mut se menee pian testeihin ja lääkäri sano et jos löytyy yhtään eläviä siittiöitä niin ne pakastetaan. Katotaan mten käy.Nii-in, tiedä sitten mistä tuollainen johtuu.
Onhan tuossa lapsettomuudessa varmaan sulattelemista jos lapsia on tullut mietittyä.
Juu saat, ainokainen lapseni on 20v poikaSaanks mä udella, että minkäinen sun lapsi/lapset on.?
Onhan tuo ehkä tavallaan auttanut tuossa jos noin on aiemmin ajatellut/miettinyt. Hyvä tietysti että saa sen lopullisen "tiedon" asiasta. Oli se sitten kumpi tahansa.Kyllä se on aina lapsia halunnu, mut on se aina puhunu aavistavansa ettei varmaan saa omia. Mut se menee pian testeihin ja lääkäri sano et jos löytyy yhtään eläviä siittiöitä niin ne pakastetaan. Katotaan mten käy.
Okei. Emmä sillä tiedolla mitään tee, mut utelias luonteeni vaa halus tietääJuu saat, ainokainen lapseni on 20v poika
Niillä on salaliittouma, ne haluu lihottaa sutOn mulla ihania ystäviä, ku ne tuo mulle aina kaikkia herkkuja
Nytki sain pullaa ja viineriä
En ole kokeillu tässä foorumisoftassa, mutta edellinen esti uudelleenkäyttämästä eli(rekisteröimästä) sellasta mustaa nikkiä, joka oli jo poistettu käytöstäFamista ei kuitenkaan löydy profiilia kun katselin hakua
Joku harmaa Fami on joissain ketjuissa kirjoitellut.
http://kaksplus.fi/threads/riisipuuron-ohje-apuva.1266159/#post-18592913
Ehkä tehnyt muuten vaan Fami nikin eikä käyttänyt sitä mutta luulis profiilin löytyvän. Ellei sitten ole joskus vaihtanut/muokannut nikkiään kun se vielä mahdollista oli.
Juu, ei yhtään hämää
Alan epäilee samaa, koska viimeksikin mä sain herkkuja samalta ihmiseltä. Sit sunnuntaina tuotiin pitsaa ja kolaa ja nyt taas pullaa.. Jos mä oon niitten syöttöporsas ja ne lahtaa mut joulunaNiillä on salaliittouma, ne haluu lihottaa sut