Ei, sillä suurin osa mun nikeistä on tehty ennenkuin tämä viimeisin uudistus tuli, joka estää saman sähköpostiosoitteen uudelleenkäytönSulla on sitten säpöjakin aika paljon?
Ei, sillä suurin osa mun nikeistä on tehty ennenkuin tämä viimeisin uudistus tuli, joka estää saman sähköpostiosoitteen uudelleenkäytönSulla on sitten säpöjakin aika paljon?
Pöh.Juuri noin se menee, eli jokaisella nikillä on oma profiilinsa
niiPöh.
Onpas tehty tyhmäksi.
istua grid-rullan päällä.
Tekee hyvää, ihan sielua hivelöö, usot sie?
en usko. en tiedä mikä tuo rulla edes onTekee hyvää, ihan sielua hivelöö, usot sie?
Ei oo ruokaa. Sillä hierotaan lihaksia ja lihaskalvoja auki. Ihanaaen usko. en tiedä mikä tuo rulla edes on
eikai se mitään ruokaa ole ?
Kuulostaa suorastaan viehättävältäEi oo ruokaa. Sillä hierotaan lihaksia ja lihaskalvoja auki. Ihanaa
Käytin ajan hyödykseni käymällä partsilla ja laittamalla juustovoikkareita ja iltateen.An unexpected error occurred. Please try again later.
Tuli sitten pieni tauko palstalle
Mä luin iltalehden sivuja.Käytin ajan hyödykseni käymällä partsilla ja laittamalla juustovoikkareita ja iltateen.
mä hoitelen tuon homman sanellin perkausveitsellä.lihaskalvoja auki
Ruuan päällä varmaan harvemmin istutaan, tai ei meillä päin ainakaanen usko. en tiedä mikä tuo rulla edes on
eikai se mitään ruokaa ole ?
Ahdistuin jo tuostakin ja soittelin kriisipuhelimet läpi. Ei kuulemma ole kaksplussan kaatuminen syy soittaa esim 112Käytin ajan hyödykseni käymällä partsilla ja laittamalla juustovoikkareita ja iltateen.
eikä täällä. mutta tietämättömälle tuo rulla olis voinu olla nimen perusteella vaikka ruokaa.Ruuan päällä varmaan harvemmin istutaan, tai ei meillä päin ainakaan
Kebab-rulla, grid-rulla, tomato, tomatoe? No emmääkää ollu kuullu.eikä täällä. mutta tietämättömälle tuo rulla olis voinu olla nimen perusteella vaikka ruokaa.
ei kannata murehtia. jos kohdalle osuu niin ei kerkiä kitumaan.Apuva,nyt äkkiä kypäröitä hankkimaan
Avaruus yllätti: Valtava tuhoaja-luokan asteroidi pyyhältää pian aivan Maan läheltä - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi
2015 TB145 on lähimmillään Maata 31.10.2015. Vaikka törmäysvaaraa ei olekaan, niin kyseinen asteroidi on kuitenkin luokiteltu vaaralliseksi, koska se tulee ns. turva-alueen sisäpuolelle. Huomioitavaa on myös se, kuinka lyhyellä varoitusajalla suuri asteroidi havaittiin ennen lähiohitusta.
Oli onneksi noin lyhyt aika eikä esim kolmea tuntiaAhdistuin jo tuostakin ja soittelin kriisipuhelimet läpi. Ei kuulemma ole kaksplussan kaatuminen syy soittaa esim 112
Apuva,nyt äkkiä kypäröitä hankkimaan
Avaruus yllätti: Valtava tuhoaja-luokan asteroidi pyyhältää pian aivan Maan läheltä - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi
2015 TB145 on lähimmillään Maata 31.10.2015. Vaikka törmäysvaaraa ei olekaan, niin kyseinen asteroidi on kuitenkin luokiteltu vaaralliseksi, koska se tulee ns. turva-alueen sisäpuolelle. Huomioitavaa on myös se, kuinka lyhyellä varoitusajalla suuri asteroidi havaittiin ennen lähiohitusta.
Saisiko aurajuustolla, kiitosKebab-rulla, grid-rulla, tomato, tomatoe? No emmääkää ollu kuullu.
Onko meidän kisu karannut teilleIltoja..kissa ahistlee minua. Se on niin auttamattoman hellyydenkipeä että tunkee väkisin syliin, ihan naamalle asti nuohoomaan omaa naamaansa ja tissien päälle makaamaan jos en estä.
Nyt se tosin tyytyi olemaan tuossa puoliks pöydällä miun hiirimatolla, puoliks sylissä.
Vaan kampean tuon elukan tuonne omalle nukkumapaikalleen ja lähen iltatoimille ja nukkuu itekin. Öitä teille ja kauniit unet kaikille!