NiinpäAwww tuota Jylhävuoren Famia
Oli se toinenkin ihan söpö
NiinpäAwww tuota Jylhävuoren Famia
Siis yleensähän oon vankasti aurajuuston puolella, mutta noinkohan sitä kannattaa urheiluvälineisiin lisätäSaisiko aurajuustolla, kiitos
Sinä epäileväinen Armenialainen korvakärpänenSiis yleensähän oon vankasti aurajuuston puolella, mutta noinkohan sitä kannattaa urheiluvälineisiin lisätä
Syvästi pahoittelen heikkouttani uskossaSinä epäileväinen Armenialainen korvakärpänen
Täytyisi vissiin valaa sinnuun uskoa oikein tiukalla otteellaSyvästi pahoittelen heikkouttani uskossa
Testify, sister, testify!Täytyisi vissiin valaa sinnuun uskoa oikein tiukalla otteella
uskosta kun tuli puhetta niin tuolla isolla puolella epäillään vahvasti että mä olisin pappi.
Tänään on epäilijät liikkeellä. Kaipaavat selvästi Herran Päättömän armahdusta.uskosta kun tuli puhetta niin tuolla isolla puolella epäillään vahvasti että mä olisin pappi.
Saattaa olla hankalaa pitää jotain saarnaa/jumalanpalvelusta, vihkimisiä, ristiäisiä yms
Pastori Piätön
Naiset hyökkävät miesten kimppuun. Tai lähinnä nuo harmaat.Tänään on epäilijät liikkeellä. Kaipaavat selvästi Herran Päättömän armahdusta.
niinkun edesmennyt kansanedustaja sanoi. jumala armahtaa, minä en.Tänään on epäilijät liikkeellä. Kaipaavat selvästi Herran Päättömän armahdusta.
Enpä tiedä ovatko naisia vai mustasukkaisia miehiä.Naiset hyökkävät miesten kimppuun. Tai lähinnä nuo harmaat.
RIP Tony Halme.niinkun edesmennyt kansanedustaja sanoi. jumala armahtaa, minä en.
Mun tekis mieli mennä joskus tanssikurssille mutta opetteleen ihan sellasia perus "lavatanssitansseja".Vanha kunnon biisi. Pitäisi olla vain tanssi-intoinen kumppani... meni tanssikurssit hukkaan:
Jos sää oot pappi ni mää oon nunna.uskosta kun tuli puhetta niin tuolla isolla puolella epäillään vahvasti että mä olisin pappi.
Mistäpä sitäkään niin tietää.Enpä tiedä ovatko naisia vai mustasukkaisia miehiä.
niinkun edesmennyt kansanedustaja sanoi. Päätön armahtaa, minä en.
Jep. 2 päivää tuli tanssittua erään kuuluisan opettajan ja hänen vaimonsa opeissa. Mentiin valssit ja masurkat. On muuten sitten oikeasti totaalisen puhki niiden harkkojen jälkeen.Mun tekis mieli mennä joskus tanssikurssille mutta opetteleen ihan sellasia perus "lavatanssitansseja".
ei me niin hyvin tunneta toisiamme, voihan tuo olla noinkin.Jos sää oot pappi ni mää oon nunna.
Voi olla, että noilla vetimillä ei nunnaksi lasketa (enkä tarkoita rintoja)Jos sää oot pappi ni mää oon nunna.
Tuskin se nyt kuitenkaan ihan helppoa on, lämmin varmasti tulee.Jep. 2 päivää tuli tanssittua erään kuuluisan opettajan ja hänen vaimonsa opeissa. Mentiin valssit ja masurkat. On muuten sitten oikeasti totaalisen puhki niiden harkkojen jälkeen.
Mulle näkyy nyt nunnaVoi olla, että noilla vetimillä ei nunnaksi lasketa (enkä tarkoita rintoja)