Suoraan lelukuvastostaJoku on alkanut kirjoittamaan joulupukille toiveitaan
Suoraan lelukuvastostaJoku on alkanut kirjoittamaan joulupukille toiveitaan
No, onhan tuo jo pientä lämpöä. Toivottavasti et vain ole tulossa pahemmin kipeäksi .Laitoin kuumemittarin kainaloon, 37.2. Miten tuollainen jo vilustuttaa.
Onhan se joo. Ei mitään nuhaa ole, pieni yskä ollut viikon verran.No, onhan tuo jo pientä lämpöä. Toivottavasti et vain ole tulossa pahemmin kipeäksi .
Höh Pittää maata sohvalla ja palstailla, että paraneeOnhan se joo. Ei mitään nuhaa ole, pieni yskä ollut viikon verran.
Enpä tiedä miten korkea kuume pitäis olla että sängynpohjalle veis.
Joka vuosi aikaisemmin ja aikaisemmin näyttää nuo kuvastot ilmestyvänSuoraan lelukuvastosta
Niin pitääHöh Pittää maata sohvalla ja palstailla, että paranee
Onhan sitä jo suklaakonvehtejakin yms ja joulukalentereita joissain kaupoissa.Joka vuosi aikaisemmin ja aikaisemmin näyttää nuo kuvastot ilmestyvän
Ikeassa ainakin oli jo täysi joulu viime viikollaOnhan sitä jo suklaakonvehtejakin yms ja joulukalentereita joissain kaupoissa.
Kohta varmaan kaikenlaisia koristeitakin.
Aikaistuukohan nuokin vuosi vuodelta.Ikeassa ainakin oli jo täysi joulu viime viikolla
Siltä se ainakin tuntuuAikaistuukohan nuokin vuosi vuodelta.
Tuopa juuri.Siltä se ainakin tuntuu
Mie oon kylläkin ihan joulufani, mutta ei sitä saa pilata sillä että hössötetään siitä liian aikaisin.
Olen joulunatsiSiltä se ainakin tuntuu
Mie oon kylläkin ihan joulufani, mutta ei sitä saa pilata sillä että hössötetään siitä liian aikaisin.
Olen joulunatsi
Mut olet oikeassa, on ehdottomasti kiellettyä alkaa joulua hehkuttamaan ENNEN juhannusta. Sen jälkeen on jopa suositeltavaa.