HeippaNyt mä häivyn ku mu seura tuli
HeippaNyt mä häivyn ku mu seura tuli
Emmää oo niitä ees kuunnellu, kunhan viisastelin
On osassa omaan elämäänsäkin liittyviä sanoituksia
Jaa...no jos mulla olis niin mikäs se olis?Noi puolisoiden palstanimet on joissain tapauksissa hankalia.
FruKrut ja Herra HotDog on ihan itsestäänselviä. Kyöpelin mies olis Merlin. Majurin rouva vois olla hellapoliisi. Mythagolle sopis Alkumetsämies, mut häntä kutsutaan vaan mister Mytyksi. Kais:n mies vois olla Kaitsu.
Mut Päättömälle on hirveen vaikee keksiä rouvaa. Tai Epekille.
Mikki?Jaa...no jos mulla olis niin mikäs se olis?
Ai niinku et tartu mikkiinMikki?
Hyviä sanoituksia silti joissain onEmmää oo niitä ees kuunnellu, kunhan viisastelin
sanos muuta.Mut Päättömälle on hirveen vaikee keksiä rouvaa.
Sähän olet lunaticin kanssa. Sellaisia huhuja ollu palstalla muistaaksenisanos muuta.
vähän helevetin hankalaa kun ei olla koskaan tavattukaan ja alle viikon alotuksesta oltais iltalehden etusivulla otsikolla: nainen pisti miestä haarukalla silmään kesken aamupalan.Sähän olet lunaticin kanssa. Sellaisia huhuja ollu palstalla muistaakseni
Peba on raahattu kotiin jumpasta ja söin lautasellisen spagettia, röyh. Uutta nikkiä varten täytyis luoda uus anonyymi nettipostilaatikko, muuten ei rekisteröityminen onnistu. Pöh. Mutta kivoja ehdotuksia oli teillä Raakasuklaa on muuten aika oudon makuista
Tämä on tällainen jumittava ja pomppiva palsta.Iltaa. Jumittaa.
Misteri parka ei ees tiijä että sillä on "palstanimi" ja ehkä parempi niinNoi puolisoiden palstanimet on joissain tapauksissa hankalia.
FruKrut ja Herra HotDog on ihan itsestäänselviä. Kyöpelin mies olis Merlin. Majurin rouva vois olla hellapoliisi. Mythagolle sopis Alkumetsämies, mut häntä kutsutaan vaan mister Mytyksi. Kais:n mies vois olla Kaitsu.
Mut Päättömälle on hirveen vaikee keksiä rouvaa. Tai Epekille.
Päättömällä vois olla Rva Päällikkö, ni ois edes yks pää perheessä
Ai niinku et tartu mikkiin
kannatan tasa-arvoa. en halua päällikköjä.Mitäs mulkoilet
Jaa pitää vai? Vai ihan omasta tahdosta anonyymi?Peba on raahattu kotiin jumpasta ja söin lautasellisen spagettia, röyh. Uutta nikkiä varten täytyis luoda uus anonyymi nettipostilaatikko, muuten ei rekisteröityminen onnistu. Pöh. Mutta kivoja ehdotuksia oli teillä Raakasuklaa on muuten aika oudon makuista
Pitää, sillä samalla sähköpostiosoitteella ei voi rekata toista nikkiä, kuten aiemmin pystyiJaa pitää vai? Vai ihan omasta tahdosta anonyymi?
Mutta profiilikaan ei pysy samana vaan tulee uusi?Pitää, sillä samalla sähköpostiosoitteella ei voi rekata toista nikkiä, kuten aiemmin pystyi
Samaa ei voi käyttää, kun on jo varattu. Anonyymi sen takia ettei nettipalveluihin viitsi käyttää oikeita, asiointiin varattuja sähköpostiosoitteita.Jaa pitää vai? Vai ihan omasta tahdosta anonyymi?
Sulla on sitten säpöjakin aika paljon?Pitää, sillä samalla sähköpostiosoitteella ei voi rekata toista nikkiä, kuten aiemmin pystyi
Juuri noin se menee, eli jokaisella nikillä on oma profiilinsaMutta profiilikaan ei pysy samana vaan tulee uusi?