Joo niin on ollutMut Päättömälle on hirveen vaikee keksiä rouvaa. Tai Epekille.
Joo niin on ollutMut Päättömälle on hirveen vaikee keksiä rouvaa. Tai Epekille.
Ei nyt jaksaHyi laiska, yritä enemmän
ja onneks mulla ei oo parempaa puoliskoa, eikä tuukaa, niin säästytte vaivalta keksiä mitäänNoi puolisoiden palstanimet on joissain tapauksissa hankalia.
FruKrut ja Herra HotDog on ihan itsestäänselviä. Kyöpelin mies olis Merlin. Majurin rouva vois olla hellapoliisi. Mythagolle sopis Alkumetsämies, mut häntä kutsutaan vaan mister Mytyksi. Kais:n mies vois olla Kaitsu.
Mut Päättömälle on hirveen vaikee keksiä rouvaa. Tai Epekille.
Easy-peasy, sun seukkis ois ilmiselvästi MATTIja onneks mulla ei oo parempaa puoliskoa, eikä tuukaa, niin säästytte vaivalta keksiä mitään
Toi on hyvä. Parempi kuin ajattelemani Naisasiankannattaja.Ja jos sullois emäntä ni se olis Naisasianainen
Easy-peasy, sun seukkis ois ilmiselvästi MATTI
NykäsMasa.
En taida tuntea yhtää Mattia, nyt ku aloin oikee aattelee. Miksi Matti?
AH, no niimpä tietysti. Pitkät piuhat.NykäsMasa.
Voit, sillä silloin Masa on leikkauttanu vehkeet poisAH, no niimpä tietysti. Pitkät piuhat.
Mut mites jos mä päädynkin siihen naispuoliseen puoliskoon, niin voiko sitäkin kutsua masaksi?
Kuunteleen vaan Cheekkiä
Joissain biiseissä on hyviä sanoja
Nukkumasahan voi olla kumpi vaanAH, no niimpä tietysti. Pitkät piuhat.
Mut mites jos mä päädynkin siihen naispuoliseen puoliskoon, niin voiko sitäkin kutsua masaksi?
Tuo on sun mielipiteesJoissain biiseissä on hyviä sanoja
Mä oon luukuttanu perjantaista saakka sitä levyä ku kävin heti hakee ku julkastiin nii autoo ja kotona spotifysta.Joissain biiseissä on hyviä sanoja
No jos laittaa paljon sanoja peräkkäin ni väkisellä kait siellä on joku hyväki seassaJoissain biiseissä on hyviä sanoja
Tiedän. Ei muiden tarvitsekaan tykätäTuo on sun mielipitees
Ehkä täytyy kans ostaaMä oon luukuttanu perjantaista saakka sitä levyä ku kävin heti hakee ku julkastiin nii autoo ja kotona spotifysta.
En tiedä häiriköistä, mutta olo on häiriintynytMitäs teille häiriköille kuuluu nyt?
No jos laittaa paljon sanoja peräkkäin ni väkisellä kait siellä on joku hyväki seassa