Mä söin noin kaksisataa grammaa valkohomejuustoa, ansaittu nimitys siis!Iltaa juustopallot
Mä söin noin kaksisataa grammaa valkohomejuustoa, ansaittu nimitys siis!Iltaa juustopallot
Mä en varmaan sen takia tykkää kun kaapissa on melko paljon sellaisia vaatteita mitä ei ole tullut pahemmin käytettyä niin ei sinne välttämättä uusiakaan kaipaaMie tykkään käydä rättiostoksilla, varsinkin ku nykyään löytyy enemmän kivoja ja kauniita vaatteita.
Voi toki ja joskus alkuaikoina niin teinkin, mutta nykyisin minua ei enää tarvita valintaan, koska sanon kaikkiin muka "kauniit ovat, osta pois"Voihan sitä mennä sovituskoppiin kuikuileen tai siihen ovelle/verholle
Jos siis vaimo sovittelee.
Iltaa varpaanvälinaksuIltaa juustopallot
Mä inhoon käydä vaateostoksilla silloin, kun tarvitsen jotain, koska en melkein ikinä löydä sitä. Siks kävelin koko viime kesän hajoamispisteessä olevilla kengillä, kun venytin ja venytin kauppaan menoa. Muuten vain on kiva mennä vaatekauppaan. Yleensä käyn Uffilla tai jollain toisella kirpparilla. Toki kengät, alusvaatteet ja sukat täytyy ostaa uusina.
Jooh, niin ja mun oli pakko käydä vaateostoksilla, kun muuten olis ollu housut ja hameet nolosti nilkoissa.Mä en varmaan sen takia tykkää kun kaapissa on melko paljon sellaisia vaatteita mitä ei ole tullut pahemmin käytettyä niin ei sinne välttämättä uusiakaan kaipaa
Tietysti jos joku kiva silmiin osuu niin sitten eri juttu
Ja se sovittaminenkin on niin ja näin.
Joskus kyllä saattaa vähän innostua
Sushia voisin tehä mutta en milläääään ymmärrä miten toi valkohomejuusto liittyi samaan asiaan???Tahtoo sushia ja valkohomejuustoa. Palstailu on vaarallista .
No niimpä, tulee kaikenlaisia mielitekoja ja himoja.Tahtoo sushia ja valkohomejuustoa. Palstailu on vaarallista .
Just nuin eli silloin vaatehankinnat onnistuvat kun ei ole alunperinkään menossa niitä hankkimaan - kun on rento fiilis. Mutta sitten kun on pakosta ja pienessä paniikissa metsästämässä, niin ei tuu mitäänNo tuo kanssa. Paremmin tuntuu löytävän silloin kun ei hae mitään tiettyä.
Kirppareilla, uffissa ja fidassa käyn myös silloin tällöin
Niin totta!Just nuin eli silloin vaatehankinnat onnistuvat kun ei ole alunperinkään menossa niitä hankkimaan - kun on rento fiilis. Mutta sitten kun on pakosta ja pienessä paniikissa metsästämässä, niin ei tuu mitään
Ei samaan aikaan. Juustot sitten myöhemmin .Sushia voisin tehä mutta en milläääään ymmärrä miten toi valkohomejuusto liittyi samaan asiaan???
Sissijuustosein!Iltaa varpaanvälinaksu
Nyt alkaa olla herkkääSissijuustosein!
Ei homejuustotkaikki mikä on homeessa joutaa roskiin.
Toivottavasti tarkoitat siis et noin viikon päästä myöhemmin?Ei samaan aikaan. Juustot sitten myöhemmin .
HYI!!!Sissijuustosein!
ne just ensimmäisenä.Ei homejuustot
Oliko liian intiimiä tällein julkisestiNyt alkaa olla herkkää
Hei! Älä siellä yököttele Kyöpelille!!!HYI!!!
Eikäne just ensimmäisenä.