*halaaruttaan*...tuisäisäit sullekin - ja samaan syssyyn koko köörille, ootte te vaan semmosia ja tämmösiä ihunaisia
*halaaruttaan*...tuisäisäit sullekin - ja samaan syssyyn koko köörille, ootte te vaan semmosia ja tämmösiä ihunaisia
kiitos kiitos. aattelin kylläkin tuon sanan suomennosta.*halaaruttaan*...tuisäisäit sullekin - ja samaan syssyyn koko köörille, ootte te vaan semmosia ja tämmösiä ihunaisia
Oisko se niin ku moikka, sillai positiivisestikiitos kiitos. aattelin kylläkin tuon sanan suomennosta.
...ööö...hyvin vapaasti ja löysähkösti käännettynä kutakuinkin se tarkoitta että muikka mui kukkutimurunen - kukkuluuruukiitos kiitos. aattelin kylläkin tuon sanan suomennosta.
Kiitos, nautin kyllä niin hyvin kuin pystyinMie tulin äsken vehkeiden kera saunasta
Nauti löylyistä
En kumpaakaan, ainakaan vielä.Ootteks te kaikki kännissä vai mömmöissä?
Häh?
Tulin hetki sitten saunasta, otan lonkeroa ja kuuntelen retroperjantaitaMitäs teillä tapahtuu just nyt ?
Mä kuuntelen musaa samalla ku palstailen,bosse näkyy tulevan telkkarista, vaikka kukaan ei kato kyseistä ohjelmaa.
Mies pelailee tabulla.
Kyllä se menee hyvin, usko pois ! Jännitys on vain hyvästä, se pitää skarppina ja potkii hyviin suorituksiin - luotat itseesi ja siihen että sä oot just oikee nainen oikeessa paikassaHuomenta! Eiku... Söin tänään sushia masun täyteen. Ja sitten pääsin pelaamaan jotain älyvapaita pelejä pleikalla. En tajunnut mitään, mutta hakkasin nappeja sekaisin, niin voitinkin välillä Huominen jännittää, kun on uusi työpaikka. Toivottavasti kaikki menee hyvin...
Huuh... Mä tykkään shoppailusta oikeastaan sen takia, että silloinkin voin olla mieheni kanssa tai jonkun muun kivan. En kyllä yksin tykkää.Minulla vaimo oikein odottaa, että lähden huomenna pois kotoa nollaamaan päätäni saareen, Jägermaisterin kera. Pääsee kuulema shoppailemaan rauhassa (jota minä inhoan yli kaiken) ja siivoamaan (jota minä inhoan yli kaiken).
...mistä sitten Mr Toffonen - havahduttuaan omasta torkkumisestaan - kantaa sinut hellästi sylissään sänkyyn kainaloisekseen nukkumaanKohta Poirotti ja sitten voikin nukahtaa sohvalle.
sama täällä.jännittää, kun on uusi työpaikka
Jaa häh? Oletko sä vaihtanut työtä?sama täällä.
Minä olen sellainen, että jos tartten jotain, menen ja ostan. Minä en halua roikkua rättiosastolla ihmettelemässä erilaisia vaatteita, etenkin, jos niitä ei sitten osteta. Eniten hävettää roikkua rintaliiviosastolla ainoana miehenä.Mua ei tuo shoppailu niin kauheasti nappaa.
Yksi päivä oltiin nelisen tuntia ja minä aloin kyseleen lapsilta koska lähdetään pois.
No, yksi etsi lenkkareita eikä meinannut millään löytää sellaisia mitkä olis kelvannut.
Mutta heiii, onneksi olkoon uusista työpaikoistanne sulle ja @papumössö ! Ja hyvin se sullakin mene - no worries!sama täällä.
oon juu, huom, uusi allekirjoitus viesteissä.Jaa häh? Oletko sä vaihtanut työtä?
Kyl kaikki hyvin menee.Huomenta! Eiku... Söin tänään sushia masun täyteen. Ja sitten pääsin pelaamaan jotain älyvapaita pelejä pleikalla. En tajunnut mitään, mutta hakkasin nappeja sekaisin, niin voitinkin välillä Huominen jännittää, kun on uusi työpaikka. Toivottavasti kaikki menee hyvin...
Voihan sitä mennä sovituskoppiin kuikuileen tai siihen ovelle/verholleMinä olen sellainen, että jos tartten jotain, menen ja ostan. Minä en halua roikkua rättiosastolla ihmettelemässä erilaisia vaatteita, etenkin, jos niitä ei sitten osteta. Eniten hävettää roikkua rintaliiviosastolla ainoana miehenä.