The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie tulin äsken vehkeiden kera saunasta :whistle:

Nauti löylyistä (y)
Kiitos, nautin kyllä niin hyvin kuin pystyin (y)
Makoilin lauteilla ja nautin miedoista löylyistä :)
Pitkä aika kun viimeksi käynyt mutta ei oikein nappaa tuo "yleinen" sauna kun ei ole oma.
Vehkeetkin muistin ottaa mukaan (y)

Ootteks te kaikki kännissä vai mömmöissä?

Häh?
En kumpaakaan, ainakaan vielä.
Iltahan on vielä nuori :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Huomenta! Eiku... Söin tänään sushia masun täyteen. Ja sitten pääsin pelaamaan jotain älyvapaita pelejä pleikalla. En tajunnut mitään, mutta hakkasin nappeja sekaisin, niin voitinkin välillä :geek: Huominen jännittää, kun on uusi työpaikka. Toivottavasti kaikki menee hyvin... :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta! Eiku... Söin tänään sushia masun täyteen. Ja sitten pääsin pelaamaan jotain älyvapaita pelejä pleikalla. En tajunnut mitään, mutta hakkasin nappeja sekaisin, niin voitinkin välillä :geek: Huominen jännittää, kun on uusi työpaikka. Toivottavasti kaikki menee hyvin... :confused:
Kyllä se menee hyvin, usko pois :)! Jännitys on vain hyvästä, se pitää skarppina ja potkii hyviin suorituksiin - luotat itseesi ja siihen että sä oot just oikee nainen oikeessa paikassa :)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Minulla vaimo oikein odottaa, että lähden huomenna pois kotoa nollaamaan päätäni saareen, Jägermaisterin kera. Pääsee kuulema shoppailemaan rauhassa (jota minä inhoan yli kaiken) ja siivoamaan (jota minä inhoan yli kaiken).
Huuh... Mä tykkään shoppailusta oikeastaan sen takia, että silloinkin voin olla mieheni kanssa tai jonkun muun kivan. En kyllä yksin tykkää.
Siivoaminen, hui kauhistus. Onneksi mies ei ole koskaan kauaa poissa.
 
Mua ei tuo shoppailu niin kauheasti nappaa.

Yksi päivä oltiin nelisen tuntia ja minä aloin kyseleen lapsilta koska lähdetään pois.

No, yksi etsi lenkkareita eikä meinannut millään löytää sellaisia mitkä olis kelvannut.
 
Mua ei tuo shoppailu niin kauheasti nappaa.

Yksi päivä oltiin nelisen tuntia ja minä aloin kyseleen lapsilta koska lähdetään pois.

No, yksi etsi lenkkareita eikä meinannut millään löytää sellaisia mitkä olis kelvannut.
Minä olen sellainen, että jos tartten jotain, menen ja ostan. Minä en halua roikkua rättiosastolla ihmettelemässä erilaisia vaatteita, etenkin, jos niitä ei sitten osteta. Eniten hävettää roikkua rintaliiviosastolla ainoana miehenä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Olen varmaan omituinen mies kun mie tykkään shoppailusta, tosin vain silloin kun ole ite ettimässä jossain ja laimennetaan vielä sillä että viihdyn todella paljon paremmin kalastusvälineosastolla kuin vaateosastolla :D
Mut vaateostoksillakin viihdyn kun ite etin vaatteita itelle. Tai viihdyn on väärä sana, eihän se nyt niin mukavaa ole lähinnä sietää :D
Eli puhuinpas pashua tossa paitti jos siihen liittyy jotain joka käy bensalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä