The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä inhoon käydä vaateostoksilla silloin, kun tarvitsen jotain, koska en melkein ikinä löydä sitä. Siks kävelin koko viime kesän hajoamispisteessä olevilla kengillä, kun venytin ja venytin kauppaan menoa. :D Muuten vain on kiva mennä vaatekauppaan. Yleensä käyn Uffilla tai jollain toisella kirpparilla. Toki kengät, alusvaatteet ja sukat täytyy ostaa uusina.
 
Mie tykkään käydä rättiostoksilla, varsinkin ku nykyään löytyy enemmän kivoja ja kauniita vaatteita.
Mä en varmaan sen takia tykkää kun kaapissa on melko paljon sellaisia vaatteita mitä ei ole tullut pahemmin käytettyä niin ei sinne välttämättä uusiakaan kaipaa :oops:

Tietysti jos joku kiva silmiin osuu niin sitten eri juttu (y) :D

Ja se sovittaminenkin on niin ja näin.

Joskus kyllä saattaa vähän innostua :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Mä inhoon käydä vaateostoksilla silloin, kun tarvitsen jotain, koska en melkein ikinä löydä sitä. Siks kävelin koko viime kesän hajoamispisteessä olevilla kengillä, kun venytin ja venytin kauppaan menoa. :D Muuten vain on kiva mennä vaatekauppaan. Yleensä käyn Uffilla tai jollain toisella kirpparilla. Toki kengät, alusvaatteet ja sukat täytyy ostaa uusina.

No tuo kanssa. Paremmin tuntuu löytävän silloin kun ei hae mitään tiettyä.

Kirppareilla, uffissa ja fidassa käyn myös silloin tällöin :)
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Mä en varmaan sen takia tykkää kun kaapissa on melko paljon sellaisia vaatteita mitä ei ole tullut pahemmin käytettyä niin ei sinne välttämättä uusiakaan kaipaa :oops:

Tietysti jos joku kiva silmiin osuu niin sitten eri juttu (y) :D

Ja se sovittaminenkin on niin ja näin.

Joskus kyllä saattaa vähän innostua :oops:
Jooh, niin ja mun oli pakko käydä vaateostoksilla, kun muuten olis ollu housut ja hameet nolosti nilkoissa. :D
Välillä innostuu enemmän tai vähemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No tuo kanssa. Paremmin tuntuu löytävän silloin kun ei hae mitään tiettyä.

Kirppareilla, uffissa ja fidassa käyn myös silloin tällöin :)
Just nuin eli silloin vaatehankinnat onnistuvat kun ei ole alunperinkään menossa niitä hankkimaan :) - kun on rento fiilis. Mutta sitten kun on pakosta ja pienessä paniikissa metsästämässä, niin ei tuu mitään:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei samaan aikaan. Juustot sitten myöhemmin :D.
Toivottavasti tarkoitat siis et noin viikon päästä myöhemmin?
Ei saman illan aikana kuiten?
+ei aina tartte olla sitä jälkkäriä, esim juuri kinkki ja jaappanilais tsydeemeissä niin eivät tiedä mikä on jälkkäri kun sitä ei ole. No ainakin kiinassa. Ite samoilla linjoilla ei tartte jälkkäriä aina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä