Ei sitä leffaa kukaan katsele, mutta toi mikä lie virsi on kiva.tuo titanikki on muuten sen verran väsyny leffa ettei sitä kukaan jaksa loppuun asti katella.
Mun irlissä on siis vaihteeksi tapahtunut vähän enemmän kuin täällä. Voi olla ettei mua täällä paljoa nyt lähiaikoina näy.
jaa että jotkut kiduttaa sillä elokuvalla itteensä monta tuntia että pääsee kuulemaan sen laulun.Ei sitä leffaa kukaan katsele, mutta toi mikä lie virsi on kiva.
No jos nyt sitten, kun noin nätisti namupala pyys.Ja nikillä
Menee tykkäyksetkin ihan "hukkaan" kun ei ne jää sen profiiliin mikä lie
No jos nyt sitten, kun noin nätisti namupala pyys.
En mä ole täällä kun iltaöisin tällee viikendinä.
Ei oikein riitä aika. Jos kellon vois pysäyttää ni tekisin vaikka mitä! Kyllähän tää kiire pitää virkeenä mut ei kerkii tehä oikein kaikkee mitä haluais.
Onneks kohta tulee talvi ja sit on aikaa!
Tosi nätisti pyysinkinNo jos nyt sitten, kun noin nätisti namupala pyys.
En mä ole täällä kun iltaöisin tällee viikendinä.
Ei oikein riitä aika. Jos kellon vois pysäyttää ni tekisin vaikka mitä! Kyllähän tää kiire pitää virkeenä mut ei kerkii tehä oikein kaikkee mitä haluais.
Onneks kohta tulee talvi ja sit on aikaa!
Öööh, se laulu oli olemassa jo kauan ennen sitä leffaa, ja sen voi helposti löytää youtubestakin, ei tarvi mitään leffaa katsoa johan mä sen linkitinkin.ja
jaa että jotkut kiduttaa sillä elokuvalla itteensä monta tuntia että pääsee kuulemaan sen laulun.
Sama kappale laitettiin
Mä olen katsonut montakin kertaatuo titanikki on muuten sen verran väsyny leffa ettei sitä kukaan jaksa loppuun asti katella.
Kuka antoi luvan laittaa musta videota tänne, oon kotiasussa ja kaikkee!!!
Ei sitä leffaa kukaan katsele, mutta toi mikä lie virsi on kiva.
mut kuka oli eka vai ollaanko samiksiiSama kappale laitettiin
Mä olen katsonut montakin kertaa
Sun viestissä oli 6min, mun 5 minmut kuka oli eka vai ollaanko samiksii
No mutta mutta kun se nyt vaan on hyvä
NiimpäDamn you woman!
Taitaa molemmilla nyt vähän ote nyt lipsua.
Siis ajatella, Linnanmäki vielä! Varmaan yks varmimmista paikoista stalkata palstamamma! Ja tietty kyylätä kilpavarustelut että osaa haukkua ne täällä.
Sun viestissä oli 6min
mitä tuosta väitteleenNo mutta mutta kun se nyt vaan on hyvä
Mun mielipiteeni
Eikä sitä voi lainatakaanonnistuin saamaan viestini lainaukseen, tästä se lähtee.