Onks sulla se esinerakkaus, niinkuin sillä jollain naisella joka meni naimisiin Eiffel-tornin kanssa? Ehkä sä voisit kihlata jonkun hornetin?Mikä hiton fetissi mulla on noihin lentokoneisiin. Taas jäin kyttää.
En oo vielkään toipunu siitä kesäsestä hornetista jonka kävin tsiigaa lentonäytökses. Tippa tuli linssiin kun sitä menoo katteli ja kuunteli. Suomella on kyllä kivoja leluja!
Joo tsuffeliraffiseni. Näin teen het huomenna.
Riittäis varmaan että kihlais jonkun sellaisen jolla sellainen on tai olis edes lupa lennättää mua.Onks sulla se esinerakkaus, niinkuin sillä jollain naisella joka meni naimisiin Eiffel-tornin kanssa? Ehkä sä voisit kihlata jonkun hornetin?
Älä vaan kerro, mistä vidiosta on kyse, että meitä jäis häiritsemään.kaa se video mitä etsin on poistettu. sensuuri iskenyt
Tää on niin ihana.
Toi ei o pelkästään alkuperäisesitys vaan toi on Dollyn itte tekemä laulu.En muuten ole tiennyt että tämä on Dolly Partonin alkuperäiskappale
iron maiden aces high, lentsikat liihottelevat. ei vaan löydy videoo mitä etsin.Älä vaan kerro, mistä vidiosta on kyse, että meitä jäis häiritsemään.
Vain yksi yö on mutta en tiedä onko tuo siinä.Tää on niin ihana.
Tulee mieleen se lehvakin...hmmm....mikäs se nyt olikaan.....Vain yksi yö?
Jos en ihan väärin muista ni saatto olla soundtrack.Vain yksi yö on mutta en tiedä onko tuo siinä.
kerkesit. olin just kuuntelemassa.
On hyväTykkääks Fami Evasta ja Manusta?
Näil on monia nättei piisei.
Olin nopeampi mutta tuli mieleen tuosta sun laittamastakerkesit. olin just kuuntelemassa.