The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lipsutti
Lipsutti imoittautuu.:p

Olipa kiva päivä lintsil, just kotiuduttiin ja sain peiteltyä pallerot. Olivat ihan rätti väsyneitä.
Poika suostu mun kanssa kingiin. Olipa polleena alas tultuaan. Tokas että vähän mä oon äijjä, kaverit ei oo uskaltanu mennä.:ROFLMAO:
Äiti ei kyllä osannu jännätä. Tapani mukaan haukottelin ja ihmettelin että josko ees joskus ottais vähän masusta, mutta ei.
Kiva ku ei ollu ees kylmä. Ilma suosi meitä hyvin.:)

Jospa ottais napsut ja pläräis teijjän piisit läpi.:)

Ompa muksvaa ku on kivaa.:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja poika
Lipsutti imoittautuu.:p

Olipa kiva päivä lintsil, just kotiuduttiin ja sain peiteltyä pallerot. Olivat ihan rätti väsyneitä.
Poika suostu mun kanssa kingiin. Olipa polleena alas tultuaan. Tokas että vähän mä oon äijjä, kaverit ei oo uskaltanu mennä.:ROFLMAO:
Äiti ei kyllä osannu jännätä. Tapani mukaan haukottelin ja ihmettelin että josko ees joskus ottais vähän masusta, mutta ei.
Kiva ku ei ollu ees kylmä. Ilma suosi meitä hyvin.:)

Jospa ottais napsut ja pläräis teijjän piisit läpi.:)

Ompa muksvaa ku on kivaa.:)
Hee mää olin kans Lintsillä, nähtiinköhän me :ROFLMAO:
 
vierailija
Hee mää olin kans Lintsillä, nähtiinköhän me :ROFLMAO:
No hitto!!!!
En tiiä, oli siellä muutama naisimmeinen.:D
Me juostiin siellä kilpaa laitteisiin. Oli 4 lasta mukan.
Mul oli lyhyt musta nahkatakki ja farkut. Pitkät tummat hiukset.

Me ollaan yleensä niin äänekkäitä ja höpsötellään, että usein herätetään pikkkkkasenbhuomioo.:oops: Hauskuutin mm lapsia hyppimällä jonotusaitojen yli ja lipuntarkastsja ripitti mua.:oops::ROFLMAO:
 
Lipsutti imoittautuu.:p

Olipa kiva päivä lintsil, just kotiuduttiin ja sain peiteltyä pallerot. Olivat ihan rätti väsyneitä.
Poika suostu mun kanssa kingiin. Olipa polleena alas tultuaan. Tokas että vähän mä oon äijjä, kaverit ei oo uskaltanu mennä.:ROFLMAO:
Äiti ei kyllä osannu jännätä. Tapani mukaan haukottelin ja ihmettelin että josko ees joskus ottais vähän masusta, mutta ei.
Kiva ku ei ollu ees kylmä. Ilma suosi meitä hyvin.:)

Jospa ottais napsut ja pläräis teijjän piisit läpi.:)

Ompa muksvaa ku on kivaa.:)
lipsutti vois ilmottautua hiukan useamminkin. mut moi kumminkin
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No hitto!!!!
En tiiä, oli siellä muutama naisimmeinen.:D
Me juostiin siellä kilpaa laitteisiin. Oli 4 lasta mukan.
Mul oli lyhyt musta nahkatakki ja farkut. Pitkät tummat hiukset.

Me ollaan yleensä niin äänekkäitä ja höpsötellään, että usein herätetään pikkkkkasenbhuomioo.:oops: Hauskuutin mm lapsia hyppimällä jonotusaitojen yli ja lipuntarkastsja ripitti mua.:oops::ROFLMAO:
Oikeeta meninkiä (y) :D
 
Ei, ne itkettää aina johtuen tunnelmasta. Tai ainakin kappelissa. Jo se itkettää kun ekat "soitot" mitä nyt onkaan nimeltään kajahtaa.

Varmaan tietysti vähän riippuu kuka haudataan.
Mä kun viime vuoden kesänä olin äidin enon hautajaisissa, niin pärjäsin kuivin silmin lähes loppuun saakka... kunnes ne penteleet meni ja soitti loppuvirreks sen, mikä se nyt on nimeltään... se jota ne soittajat soitti viimeiseksi Titanicissa. Sit vaan huusin mielessäni "Damn you, Titanic!!!"

TÄMÄN penteleen!

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No hitto!!!!
En tiiä, oli siellä muutama naisimmeinen.:D
Me juostiin siellä kilpaa laitteisiin. Oli 4 lasta mukan.
Mul oli lyhyt musta nahkatakki ja farkut. Pitkät tummat hiukset.

Me ollaan yleensä niin äänekkäitä ja höpsötellään, että usein herätetään pikkkkkasenbhuomioo.:oops: Hauskuutin mm lapsia hyppimällä jonotusaitojen yli ja lipuntarkastsja ripitti mua.:oops::ROFLMAO:
Rehellisyyden nimissä oli itelläki niin kiire laitteisiin ettei ehtiny palstalaiselle aina niin soveliasta kyyläystä ja vaklintaa juurikaan harrastaa :oops::LOL:
 
Mä kun viime vuoden kesänä olin äidin enon hautajaisissa, niin pärjäsin kuivin silmin lähes loppuun saakka... kunnes ne penteleet meni ja soitti loppuvirreks sen, mikä se nyt on nimeltään... se jota ne soittajat soitti viimeiseksi Titanicissa. Sit vaan huusin mielessäni "Damn you, Titanic!!!"

TÄMÄN penteleen!
En mäkään tädin miehen hautajaisissa itkenyt.
Tai jossain toisissa joskus vuosia sitten.

Omat vanhemmat nyt oli tietysti eri asia.
 
vierailija
Rehellisyyden nimissä oli itelläki niin kiire laitteisiin ettei ehtiny palstalaiselle aina niin soveliasta kyyläystä ja vaklintaa juurikaan harrastaa :oops::LOL:
Damn you woman!:D
Taitaa molemmilla nyt vähän ote nyt lipsua.:D
Siis ajatella, Linnanmäki vielä! Varmaan yks varmimmista paikoista stalkata palstamamma! Ja tietty kyylätä kilpavarustelut että osaa haukkua ne täällä.:X3:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä