Hyväen nukahtanu saunaan
foliokin jäi laittamatta.
Kai saunan seisissä kuiteskin 0n? Tupla on turhuutta?Hyvä
Kuinkas se folionti jäi laittamatta
folioimaan lupautunut henkilö. käsi ylös heti..Hyvä
Kuinkas se folionti jäi laittamatta
Oisko ollut Patricia Kaas?Mon mec a moi... Kenenköhän biisi se oli? Piafin vai jokun muun ranskattaren?
Aika rontti tyyppifolioimaan lupautunut henkilö. käsi ylös heti..
teki oharit prkl.
Muistaakseni joku on joskus sanonut ettei kahta biisiä kerrallaanPidän enemmin Marlenen alkuperäisestä
Mun mielestä ainakin kaikki työ on tärkeää, jokaista meitä tarvitaan. Toisten työ on ruumiillisesti raskaampaa kuin toisten muttei se tarkoita sitä, että se toinen työ olis jotenkin tärkeämpää.Heippis. Mukavaa kouluttautua alalle joka ei kuulu ees oikeisiin töihin.
Tämä mielummin. Mulle.Pidän enemmin Marlenen alkuperäisestä
Nää kaksi liittyi toisiinsa! Niih!Muistaakseni joku on joskus sanonut ettei kahta biisiä kerrallaan
Tuota on muillakin, et ole ainoaFiilikset tältä vuodelta vois summata:
SoriNää kaksi liittyi toisiinsa! Niih!
Ainoa tapa saada foliosaunan maku pois suusta on mennä oikeaan saunaan.Kai saunan seisissä kuiteskin 0n? Tupla on turhuutta?
se on kylläkin niin hyvä ettei itketä yhtään.Buaaa... Pitäis katsoa taas Highlander että sais vollottaa oikein olan takaa...
Mut pare sekin kun ei mitään!.Ainoa tapa saada foliosaunan maku pois suusta on mennä oikeaan saunaan.
Foliokopit on kuin pumpattavat barbarat. Tehty heille jotka ei aidosta tiedä tai piittaa.
Mä sit vollotin vähän varmuuden vuoksi, vaihteeksi.se on kylläkin niin hyvä ettei itketä yhtään.
päättömiä miehiä mukana.
Mä kanssa luulin että jotain kivaa on tiedossa mutta pah.Isolla puolella avautui ketju ”40 - 60- vuotiaat naiset”. Hetken luulin, että ny on mua kiinnostava ketju, mutta plääh. Se olikin vaan galluppikysely liikuntatottumuksistaan.