The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa!

Miehen synttärit ja taas kerran se päivä kun en voi olla miettimättä erään äidin aatoksia.

Mä en kai voisi elää kun tietäisin että jossain on lapseni jonka elämästä en tiedä mitään. :(
 
Mun mies ei muista, miltä äiti näyttää. Eikä ole kuullut kuin mummonsa version siitä miksei äiti enää ole miehen elämässä mukana.

Sit ois sisaruksiakin. Eikä edes tiedetä niiden nimiä.
..niin...kun se elämä ei mene kuin elokuvissa. Vaan tulee niitä kaikkea muuta kuin happy endejä, jolloin on vain mentävä ja tehtävä todella kipeitäkin ratkaisuja, mitkä kulkevat koko loppuelämän mukana... En tiedä mitkä asiat miehesi äidin ajoivat tuohon tilanteeseen mutta uskoisin kuitenkin hänen tahollaan puntaroineen asiaa silloisine tietoineen ja taitoineen hyvin vakaastikin ja toivoen ratkaisunsa olevan sen ainoan ja oikean ja parhaaksi olevan omalle lapsellensa. En uskokaan sitä, etteikö hän ole sen jälkeen jokaisena päivänä lastansa ajatellut, ei se varmasti ole helppoa hänelläkään...

Mutta - jotain hän teki oikeinkin :). Silloin aikoinaan synnytti maailmaan ihana pienen poikavauvan, mistä kasvoi hyvä mies :). Jonka seurasta ja läsnäolosta ja rakkaudesta sinä, TiiBii, saat olla onnellinen :) <3. Keskittykää siihen ja nauttikaa toisistanne ja elämästänne :)
 
...mutta tässä vaiheessa näillä kellon lyömillä mä toivotan teille kaikille ihanille oikein levollisia, rauhaisia ja kauniita unikuvia :)

Mä lähden pöwwönselvitysoperaation kautta tuutilullaamaan ja ottamaan vastaan perjantaipäivän kujeiluja :)

Hyvää yötä *pus*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Iskenpä lusikkani soppaan. Työn arvostus lähtee aina itsestään. Harvoin sitä mainetta ja kunniaa työssä sataa kenellekään. Tyhmä on se, joka toisen työtä arvostelee ellei omakohtaista kokemusta ole toisen hommista. Joskus jonkun työ ei aina näy suoraan, mutta jos sitä ei se joku, jossain tee alkaa hommat menemään reisille. Joten jokainen olkoon ylpeä omasta työstään (y).
 
tuota täytyy vilkuilla sivusilmällä.
Helsinki Napoli All Night Long
Close
// klo 21.55 / torstai 01.10.2015



(1987) Jännityskomedia yhden yön tapahtumista Länsi-Berliinissä, missä suomalainen taksikuski löytää autonsa takapenkiltä laukullisen rahaa ja kaksi ruumista. N: Kari Väänänen ja Roberta Manfredi. O: Mika Kaurismäki. HD
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä