Tinkulassa on nykyään mystinen kiire. Eikä ole aikaa edes kertoa mistä se johtuu.Mörjens mörköset!
Pikainen piipahdus.
Onko sua kosastu??Mä katselen ensi kesän mekkoja.
Moikkeliskoikkelis keijukainen - seurapiirielämä pitää kivasti kiireisenä, hyvä juttu - ja kiva kun ehdit täälläkin käymään ja tovin turisemaanMörjens mörköset!
Pikainen piipahdus.
Tinkulassa on nykyään mystinen kiire. Eikä ole aikaa edes kertoa mistä se johtuu.
No pitää sitä välillä yrittää käydä kurkkimassa mikä meininki. Tää nyt on tällästä,ei voi mitäänMoikkeliskoikkelis keijukainen - seurapiirielämä pitää kivasti kiireisenä, hyvä juttu - ja kiva kun ehdit täälläkin käymään ja tovin turisemaan
tuota odotellessa.Loistavaa lokakuuta just Sulle *vilkuttaa*!
Törkeellä vauhdilla menee aika, ei voi niin mitään, miten voi jo nyt olla viikko lopuillaan kun vasta äskenhän se alkoi ! Mutta enpä valita ollenkaan, kiva kun aika menee puolihuolimattomasti vasemmalla kädellä eteenpäin ja mallikkaasti .
Taitaakin mennä loppupäivä ihan himmaillessa ja olla möllötellessä, tuli syötyä aivan liian hyvältä maistuvaa ruokaa eli pyörin täällä sujuvasti itseni ympäri ...jututkin voivat sitten jatkossa olla mitä ovat, se vähäinenkin pääkkösen toiminta laskeutui höttöstelemään vatsamasuliinin seudulle
Mutta - huikeen mahtava kuukausi siis korkattu, syksy jatkukoon yhtä upeana ja voimallisena kuin tähänkin asti
Elä ollenkaan voivottele vaan annas mennä kohti hurlumheitä ja nautit, nainen, kaikista herkuista !No pitää sitä välillä yrittää käydä kurkkimassa mikä meininki. Tää nyt on tällästä,ei voi mitään
..jaa, kaljakorien kilistelemistäkö...tuota odotellessa.
ei ei. en harrasta kilistelemistä...jaa, kaljakorien kilistelemistäkö...
Tuskin noita edes teetSamaa sanovat mun nurkkabaarissa jos en ole paikalla riehumassa ja rikkomassa paikkoja.
No mie tiesin sen, ja sen takia ton heiton jälkeen nöyristelinkinei ei. en harrasta kilistelemistä.
No arvaahan sen nyt mistä johtuu.Tinkulassa on nykyään mystinen kiire. Eikä ole aikaa edes kertoa mistä se johtuu.
...siksi, kun sä haluut käydä kaupassa hapankaalin takia uudestaan, jotta pääset vaihtamaan sanan tai toisenkin sen kivan myyjättären kanssaSuolakurkku on nam!
Mutta miksi mulla ei ole sen seuraksi hapankaalia?
Ilmeisestikaikilla muillakin kiireitä kun ei ketään ole paikalla ollu.
Samoin sinneLoistavaa lokakuuta just Sulle *vilkuttaa*!
Mutta - huikeen mahtava kuukausi siis korkattu, syksy jatkukoon yhtä upeana ja voimallisena kuin tähänkin asti
...mutta on mulla teitä kaikkia kyllä ollut ikäväkin tuolla kiireisessä ja aikasyöppöisessä irl:ssä.....Ilmeisesti
...mutta on mulla teitä kaikkia kyllä ollut ikäväkin tuolla kiireisessä ja aikasyöppöisessä irl:ssä.....
KitooosSamoin sinne
Piti aiemmin laittaa tämä mutta laitoinkin Rasmusta vaikka siinä mainittiin huhtikuukin. Eihän tästä ole toisaalta sinne kuin puoli vuotta