Eikä
ollut!luulin että tuo olis hyväkin. kamala jollotus.
ollut!luulin että tuo olis hyväkin. kamala jollotus.
..tuota..ethän sä nyt sitten kuitenki mennyt leikkimään sillä Myttysen mainitsemalla foliolla..kun sitä ei tungeta sinne korviin ollenkaan..että otas pois ne folionyssäkät sieltä niin loppuu se jollotuskin ja kuulet tosi hienon kappaleen - kiitti linkityksestä !luulin että tuo olis hyväkin. kamala jollotus.
Just tänään tätä kuuntelin, tosi kaunis kappale
toi on pahaIltaa!
Miehen synttärit ja taas kerran se päivä kun en voi olla miettimättä erään äidin aatoksia.
Mä en kai voisi elää kun tietäisin että jossain on lapseni jonka elämästä en tiedä mitään.
luulin että tuo olis hyväkin. kamala jollotus.
Mun mies ei muista, miltä äiti näyttää. Eikä ole kuullut kuin mummonsa version siitä miksei äiti enää ole miehen elämässä mukana.toi on paha
munkin mutsi joutu elämään toistakymmentä vuotta ilman että tiesi mun olemisista tai menemisistä
oon käsittäny että oli aikas rankkaa
No toimistotäti. Paperinpyörittelijä. Sihteeri. Mitä näitä tommosia nyt onkaan..mikä semmonen ala on
mää oon onneks saanu tutustua (mitä kivoimpaan) äitiini ja hänen muihin (aivan ihaniin) lapsiinsa jälestäpäinMun mies ei muista, miltä äiti näyttää. Eikä ole kuullut kuin mummonsa version siitä miksei äiti enää ole miehen elämässä mukana.
Sit ois sisaruksiakin. Eikä edes tiedetä niiden nimiä.
..niin...kun se elämä ei mene kuin elokuvissa. Vaan tulee niitä kaikkea muuta kuin happy endejä, jolloin on vain mentävä ja tehtävä todella kipeitäkin ratkaisuja, mitkä kulkevat koko loppuelämän mukana... En tiedä mitkä asiat miehesi äidin ajoivat tuohon tilanteeseen mutta uskoisin kuitenkin hänen tahollaan puntaroineen asiaa silloisine tietoineen ja taitoineen hyvin vakaastikin ja toivoen ratkaisunsa olevan sen ainoan ja oikean ja parhaaksi olevan omalle lapsellensa. En uskokaan sitä, etteikö hän ole sen jälkeen jokaisena päivänä lastansa ajatellut, ei se varmasti ole helppoa hänelläkään...Mun mies ei muista, miltä äiti näyttää. Eikä ole kuullut kuin mummonsa version siitä miksei äiti enää ole miehen elämässä mukana.
Sit ois sisaruksiakin. Eikä edes tiedetä niiden nimiä.