Aika rontti tyyppi
Aika rontti tyyppi
Mää ainaki kiistän kaiken enkä oo ollu siellä päinkäänAika rontti tyyppi
Epäilen vahvastiMää ainaki kiistän kaiken enkä oo ollu siellä päinkään
Paras niistä on kun Sean Connery on siinä mikä lie nimi elokuvan.Buaaa... Pitäis katsoa taas Highlander että sais vollottaa oikein olan takaa...
Saatoin ehkä mainita foolion ohimennen; mut hei daa, ainahan mää siitä puhunEpäilen vahvasti
Itse itken kans joskus elokuvien takia..Buaaa... Pitäis katsoa taas Highlander että sais vollottaa oikein olan takaa...
Taidat olla foolioinnin mestari kerrassaanSaatoin ehkä mainita foolion ohimennen; mut hei daa, ainahan mää siitä puhun
Nii onki! Kertakaikkinen vejari ja varsin karismaattisen seksikäs.Paras niistä on kun Sean Connery on siinä mikä lie nimi elokuvan.
Siis Highlander kuiten
Me laitetaan yhä noin kerran viikossa kun työpäivä "hiukka" venyy.Foliosta tuli mieleen, kotona kun asuin niin monesti laitetiin makkaraa folioon ja se kiukaan päälle.
Oli hyvää
Mulla on muuten kestäny yks paketti jo vuosia. Säästövinkki: ota aina talteen noutoruoan ympärille kiedottu foolioTaidat olla foolioinnin mestari kerrassaan
Sean Conery on maailman paras näyttelijä. Muistaako kukaan jonkun elokuvan jossa oli animoitu lohokäärme mut suun liikkeet ja ääni tietenkin oli ihan Conneryn? Paska elokuva muuten mutta Connery pelasti senkin ihan ÄÄNELLÄNSÄ!Nii onki! Kertakaikkinen vejari ja varsin karismaattisen seksikäs.
Mulla ei ole saunaa niin ei voiMe laitetaan yhä noin kerran viikossa kun työpäivä "hiukka" venyy.
entäs jos ei syö noutoruokaa.Mulla on muuten kestäny yks paketti jo vuosia. Säästövinkki: ota aina talteen noutoruoan ympärille kiedottu foolio
Tiedät seuraavalla kerrallanyt sitä kehutaan fooliomakkaralla kun sauna on jo jäähtyny. tälläset jutut pitäis ennakoida ja muistuttaa muita.
Sitten ei voi säästääentäs jos ei syö noutoruokaa.
Ens muista? John Malkovich oli jossain kanssa lohikäärme vai muistanko ihan vitulleen?Sean Conery on maailman paras näyttelijä. Muistaako kukaan jonkun elokuvan jossa oli animoitu lohokäärme mut suun liikkeet ja ääni tietenkin oli ihan Conneryn? Paska elokuva muuten mutta Connery pelasti senkin ihan ÄÄNELLÄNSÄ!
muoks. siis connery ääninäytteli sitä animoitua lohikäärmestä
Ei!Alumiinifolio on parhaimmillaan oluen ympärillä.
Raitojen laittamisessakin sitä on käytetty.Alumiinifolio on parhaimmillaan oluen ympärillä.
Ei kaikki voi olla mestarikokkeja. Mää en oo ees ikinä saanu kiuasmakkaraa, niihentäs jos ei syö noutoruokaa.
Dragonheart?Sean Conery on maailman paras näyttelijä. Muistaako kukaan jonkun elokuvan jossa oli animoitu lohokäärme mut suun liikkeet ja ääni tietenkin oli ihan Conneryn? Paska elokuva muuten mutta Connery pelasti senkin ihan ÄÄNELLÄNSÄ!
muoks. siis connery ääninäytteli sitä animoitua lohikäärmestä