Mä en, olen oikeasti siniset silmät omaava tiikeriEllimaar sinäkin valehtelet profiilissa olevalla kuvalla. Sä et ole oikeasti kukka.
Viittaan ison puolen ketjuun.
Minä olen AhmaMä en, olen oikeasti siniset silmät omaava tiikeri
Ja uskon että päättömälläkin on noin komiat korvat
UskonMinä olen Ahma
Ettet vaan sekota sarvia korviin?päättömälläkin on noin komiat korvat
Eiku kato joo, mä olen aina kattonut ne suippokorviksEttet vaan sekota sarvia korviin?
Eiku kato joo, mä olen aina kattonut ne suippokorviks
Mut näkyyhän siinä myös yksi korvaEiku kato joo, mä olen aina kattonut ne suippokorviks
Päivää Tai siis iltaa kellohan on jo...reilustiPäivää murut katso liitettä 7010
Juu oli, päivällä ei jaksanu ku käydä välillä vilasemassa, illalla oli fiilis sen verran laantunut et sitkeesti olin ja aattelin josko se muuttuis mut aina vaan rankemmaks meniAikamoista menoa näkyi eilen olevan isolla puolella
Aika sekopäistä tekstiä,kun kävin muutaman sivun lukemassa ja päätin lopettaa siihen ja kääntyä kannoillani poijes & touhuta muuta.
IltaaPäivää Tai siis iltaa kellohan on jo...reilusti
Näköjään surullista & inhottavaaJuu oli, päivällä ei jaksanu ku käydä välillä vilasemassa, illalla oli fiilis sen verran laantunut et sitkeesti olin ja aattelin josko se muuttuis mut aina vaan rankemmaks meni
On kyllä hyvä piuha22 tv5 Lost in translation.
Onneks leffaherkkuja on vieläkin.
Piuha?On kyllä hyvä piuha
Ja piuha ...aina oppii jotain uuttaPiuha?
Piuha on ammattislangilla se yleensä musta kumipäällysteinen letku jolla mikit ja soittimet kytketään vahvistimiin.
Sähkärit tapaavat kutsua moisia johdoiksi.
Elokuva on filmi, leffa, raina, liikkuva-kuva, jne
"Mennäänkö katsomaan piuhaa?"Ja piuha ...aina oppii jotain uutta
Kyllä, juuri niin Yleensä tiedossa on kyllä asiayhteys"Mennäänkö katsomaan piuhaa?"
??? "Siellä ne on treenikämpällä kaikki, miks niitä pitäis katsoa?"