Häh, kävin antamassa kissale iltapalaa ja katoin ohimennen töllön suuntaan niin takas tullessa toi toinen ketju oli kokonaan sulki?
Näköjään on,mie lopetin emnerdalen katsomisen ja olikin suljettu. Mitä lie sitten ollu.Häh, kävin antamassa kissale iltapalaa ja katoin ohimennen töllön suuntaan niin takas tullessa toi toinen ketju oli kokonaan sulki?
Näköjään on,mie lopetin emnerdalen katsomisen ja olikin suljettu. Mitä lie sitten ollu.
Mistä veto niin kohta jotakuta meistä syytetään sen ketjun sulkeutumisen takia?Mä olin tekemässä ruokaa.
Ihan varmasti,mehän mustat ollaan kaikkeen syyllisiä. Harmaissa ei oo mitään vikaa.Mistä veto niin kohta jotakuta meistä syytetään sen ketjun sulkeutumisen takia?
Syytetään jo.Mistä veto niin kohta jotakuta meistä syytetään sen ketjun sulkeutumisen takia?
Pitihän se arvataSyytetään jo.
Viddu ihan sama mulle. Kiusaamista on ollut paljon ja kauan aikaa.Annettiin liikaa maggaraa koiralle. Että on se syy kirjautuneissakin. Se vattuilu lähtee heti keulimaan kun siihen vastaa. Sytyttääkö kellään?
Siis ei sytytä. Ei ole mun syy.Viddu ihan sama mulle. Kiusaamista on ollut paljon ja kauan aikaa.
Mää jäin oikeesti miettimään että onks SULLA muka oikeesti koira ja jos on niin mikä rotuAnnettiin liikaa maggaraa koiralle. Että on se syy kirjautuneissakin. Se vattuilu lähtee heti keulimaan kun siihen vastaa. Sytyttääkö kellään?
Sytyttää mutta en välitä.Siis ei sytytä. Ei ole mun syy.
Aattelit vaan jatkaa samalla linjalla?Sytyttää mutta en välitä.
Kattoo nyt mitä teen.Aattelit vaan jatkaa samalla linjalla?
Mun sytytyslanka on niin pitkä että ei kannata ootella. Mä oon muutenkin vähä pihalla noista persoonoista. Tai siis erotan usein et on yks ja sama/yhdet ja samat mut en tunne hahmoa/hahmojaSiis ei sytytä. Ei ole mun syy.
Ok, tiiän mitä haet joten myönnän että porvosoiduin..omalla jääräpääppä tavallani en niin tahtois kylläkään antaa periksi ja ottaa kaikkea syytä itteeni*nostaa nykerönensänsä mahollisimman pystyyn*Siis ei sytytä. Ei ole mun syy.
No nyt sytytti mullakin niin et pitäis aina vaan poistua tai ignoorataOk, tiiän mitä haet joten myönnän että porvosoiduin..omalla jääräpääppä tavallani en niin tahtois kylläkään antaa periksi ja ottaa kaikkea syytä itteeni*nostaa nykerönensänsä mahollisimman pystyyn*
Pure peukkuun seuraavaks Sä oot tiikeri, sä pystyt siihenPS alepeukut vois kanssa poistaa täältä
Nimim. peukutettu tarpeekseen
PS alepeukut vois kanssa poistaa täältä
Nimim. peukutettu perseeseen
Oiskin mielenkiintoista nähä mitä sen jälkeen tapahtuisiPure peukkuun seuraavaks Sä oot tiikeri, sä pystyt siihen