No höh.Olipa aamulla ikävää kävellä töihin,kun yhtäkkiä käsivarsista hävisi voimat ja ikäänkuin paineen tunne oli käsivarsissa. Onneksi kesti vain minuutin,pari.
Väsyttää kyllä.
No hui..mikähän sulle tollasen olon aiheutti?Olipa aamulla ikävää kävellä töihin,kun yhtäkkiä käsivarsista hävisi voimat ja ikäänkuin paineen tunne oli käsivarsissa. Onneksi kesti vain minuutin,pari.
Väsyttää kyllä.
En oo,ei täällä saa kesäaikaan lääkäriaikoja. Ensiapuun sitten jos on hengenhätä.No höh.
Oletko käyny lekurissa?
En tiiä, aiemmin on myös pari kertaa käynyt. Oisko jotain verenkiertohäiriötä tai niska-hartiaoireista johtuvaa. Varmaan sitten syksyllä hoitajalle kerrotava jos nyt ei uuvestaan tapahu kesän aikanaNo hui..mikähän sulle tollasen olon aiheutti?
Toivottavasti ei tule enää, noi on inhottavia kun ei voi varmuudella tietää mistä johtuuEn tiiä, aiemmin on myös pari kertaa käynyt. Oisko jotain verenkiertohäiriötä tai niska-hartiaoireista johtuvaa. Varmaan sitten syksyllä hoitajalle kerrotava jos nyt ei uuvestaan tapahu kesän aikana
Joo, toivottavasti ei enääToivottavasti ei tule enää, noi on inhottavia kun ei voi varmuudella tietää mistä johtuu
No saat sie pusun poskelleKaikki saa pusuja paitti mä.
Nytkyllä valitan asiasta. Ainaskin Gulliver kuuntelee valitukseni.
Se kuunteli ihan kiltisti kun valitin siitä, että kanttiinissa ei ollut drPepperiä.
OnKyl tää on parempi ketju.
Niin ja ei sais antaa samalla mitalla takaisin.On
Tuo jatkuva veetuilu ja kiusaaminen on inhottavaa
NiinpäNiin ja ei sais antaa samalla mitalla takaisin.
MurunenIhan pikasen tulemisen teen tähän kohtaan ja sanon sulle moikka!
Ei muuten luita palele
Jos totta puhutaan niin himpunverran vähempikin tuota arskan hehkuttamista riittäis, oon onnistunu kärtsäyttämään taas itteni ja jos tuotä pääkköstäni kuuntelen oikein niin se vois juilia pikkusesti ihan vaan auringossa olemisen johdosta. Mutta nää on pikkumurheita jos murheita ollenkaan. Väsyrättinen mä kyllä oon, kropassa tuntuu taas päivän tahti. Onneks pari päivää vielä tiukasti hommia, sitten jo edessä keskikesän aurinkojuhlat
Aattele mimmosta vauhtia aika menee
Mitäs sulle kuuluu?
KaisMurunen
Ei palele ei Kuuma ilma ollut.
Toivottavasti väsy häviää,kun pääset lepäämään.
Väsymystä täälläkin.
Juu,kuumana yönä ei hirveesti nukuta. Onneksi täällä ei oo ollu hirveen kuumia öitä vielä vaikka päivällä on kuuma.Kais
Trooppisissa öissä ei pahemmin nukuta ja jos erehtyis nukkumaan niin onneksi on ohjelmatoimisto joka järjestää yötoimintaakin
Hiukan on vähissä yöunet tässä olleet mutta eipä hätiä mitiä - työkavereilla on ollu päivällä sitäkin hauskempaa, varmaan elävät ainakin satavuotiaiksi!
Koetahan jaksaa siellä sinäkin väsymyksen keskellä*halaaruttaa*