Paista kananmunaa ja sen kanssa tomaattia ja juustoa?Pitäs varmaan syödä jotakin.
Paista kananmunaa ja sen kanssa tomaattia ja juustoa?Pitäs varmaan syödä jotakin.
Ai niin, mulla on munaa.Paista kananmunaa ja sen kanssa tomaattia ja juustoa?
Mä palottelen usein juuston munan sekaan, tomaattien ja jalapenojen kanssa ja vasta sitten panen kaiken pannulleAi niin, mulla on munaa.
Ei ole tomaattia.
Mä yleensä laitan jotakin munakkaaseen ja sitten paistan sen.Mä palottelen usein juuston munan sekaan, tomaattien ja jalapenojen kanssa ja vasta sitten panen kaiken pannulle
Se on muuten tosi hyvän näkönen nyt remontin jälkeenSiitä vaan tekemään.
Tai kävelet tien toiselle puolelle kiinalaiseen ravintolaan.
Älä yritä, et kuitenkaan tee niinMä yleensä laitan jotakin munakkaaseen ja sitten paistan sen.
Kyllä panen.Älä yritä, et kuitenkaan tee niin
Mutta tilaa ei ole yhtään enempää.Se on muuten tosi hyvän näkönen nyt remontin jälkeen
Mun mielestä on...siellä oikeella puolella nyt.Mutta tilaa ei ole yhtään enempää.
No mitä se nyt munakkaaseen liittyy?Kyllä panen.
Liittyy se.No mitä se nyt munakkaaseen liittyy?
Kauhistuttaa ajatuskin.Mä palottelen usein munan ja vasta sitten panen
No mutta eihän se paneminen sitten onnistu lainkaanKauhistuttaa ajatuskin.
Siksi ajatus kauhistuttaakin.No mutta eihän se paneminen sitten onnistu lainkaan
Meinasin kirjottaa sinne samaa Et en mäkään ihan kukkaselta näytäEllimaar sinäkin valehtelet profiilissa olevalla kuvalla. Sä et ole oikeasti kukka.
Viittaan ison puolen ketjuun.
Tämä olis pysyvä ratkaisu.tai tulla kadulla tervehtiin kun sattuu näkeen
Ja mä näytän ihan Vaahteramäen Eemeliltä nelkytviisvuotta vanhempana. Ja vähän kuluneelta sieltä täältä.Mä näytän kyllä oikeasti pesulaudalta.