Vähemmän hommaa kun kaalikääryleissä, niitä voiskin huomenna tehdä.No ei ehkä vaikeita mutta hirmusti näpräämistä.
Kahdelle niitä voisi just ja just kääriä mutta teeppä kuudelle joista kaksi syövät kuin hevoset.
Vähemmän hommaa kun kaalikääryleissä, niitä voiskin huomenna tehdä.No ei ehkä vaikeita mutta hirmusti näpräämistä.
Kahdelle niitä voisi just ja just kääriä mutta teeppä kuudelle joista kaksi syövät kuin hevoset.
Mitä laitoit täytteeks? Mä en oo ikinä rohjennu ite lähtee väkästeleen niitä vaikka ne on ihan älyttömän hyviä.Tein juu, ei oo vaikeita laittaa ja saa ite valita täytteet.
kanaa, pannulla haudutettua kaalia, porkkanaa ohuina tikkuina ja uutta sipulia, kaikenmaailman mausteet sekaan ja dippaukseen sitä kaupan chilisoossia.Mitä laitoit täytteeks? Mä en oo ikinä rohjennu ite lähtee väkästeleen niitä vaikka ne on ihan älyttömän hyviä.
Eikös se taikina ollut kovin hankala käsitellä?kanaa, pannulla haudutettua kaalia, porkkanaa ohuina tikkuina ja uutta sipulia, kaikenmaailman mausteet sekaan ja dippaukseen sitä kaupan chilisoossia.
Helpostihan nuo repeää niin että pitää olla varovainen. Täytyy myös olla aika nopea ettei se taikina kuivu pilalle, Kuivuneesta taikinasta ei valmista enää saa. Rullamisen jälkeen "liimaa" reunan kiinni kananmunalla. Käytän vacuumiin pakattua taikinaa kun se on parempaa, pakastetustakin saa tehtyä mutta se on olevinaan jotenkin vetistä.Eikös se taikina ollut kovin hankala käsitellä?
Vai onko mulla ihan turha kammomielikuva... Koulussa joskus 18v sitten tehtiin siitä jotain nyyttejä tms. mut ei oikein muistikuvaa enää ole.
Tekis kyllä hirmuisesti mieli testata kun ne on niin hyviä Tota chilikastiketta aina välillä ostetaankin.
Mitä niissä on sisällä?Aamulla tehtyjä kevätrullia, lämmitettynä ihan yhtä hyviä kun just tehtynäkin.
Justhan mä sen tonne kirjotin.Mitä niissä on sisällä?
Mitä niissä on sisällä?
kanaa, pannulla haudutettua kaalia, porkkanaa ohuina tikkuina ja uutta sipulia, kaikenmaailman mausteet sekaan ja dippaukseen sitä kaupan chilisoossia.
Huomasin vasta kun olin kysynytJusthan mä sen tonne kirjotin.
*epäselvää mutinaa*
Siitä vaan tekemään.Huomasin vasta kun olin kysynyt
Mäkin haluan
Siellä ei ole hyviä kevätkääryleitä ja emmää kuitenkaan osaisSiitä vaan tekemään.
Tai kävelet tien toiselle puolelle kiinalaiseen ravintolaan.
Siellä ei ole hyviä kevätkääryleitä ja emmää kuitenkaan viitsisi.
Sun kone näki nyt ihan omiaan
Ei kone mitään näe, mutta mä tiedän.Sun kone näki nyt ihan omiaan
Höpsis pöpsis sää mittää tiiäEi kone mitään näe, mutta mä tiedän.